کرمانشاه می تواند به یک الگوی ملی و بین المللی تبدیل شود
کرمانشاه مي تواند به يک الگوي ملي و بين المللي تبديل شود
مشاور ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور:

کرمانشاه می تواند به یک الگوی ملی و بین المللی تبدیل شود

حجت الاسلام رهبري، انتظار از مديريت جديد ستاد کانون هاي مساجد کرمانشاه را درخشش خاص و ويژه اين استان مرزي در سطح کشور عنوان کرد و گفت: کرمانشاه مي تواند تبديل به يک الگو در سطح ملي و حتي بين المللي شود.
شناسه خبر : 50964 تاریخ انتشار : ۸ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۵:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، «حجت الاسلام روح الله رهبری» مشاور ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور در مراسم تکریم و معارفه مدیران قبلی و جدید  ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کرمانشاه که با حضور «علی صفدری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان  برگزار شد؛ گفت: ارتقاء جایگاه کانون های مساجد کرمانشاه در سطح کشور و دستیابی به رتبه های بالاتر؛ در سایه زحمات شبانه روزی همکاران مجموعه و حمایت و پشتیبانی مدیریت استان محقق می شود.

وی با اشاره به روحیه جهادی، انقلابی و دغدغه مند استاندار کرمانشاه، گفت: مدیران استان باید حمایت های جدی تر و ملموس تری از کانون های فرهنگی هنری مساجد داشته باشند.

حجت الاسلام رهبری، با بیان اینکه دولت مردمی در بهترین زمان از عمر مدیریتی خود قرار دارد، اظهار کرد: اکنون دوران کار جهادی است از دولت مردمی آقای رئیسی و مدیران توانمند استان کرمانشاه بر می آید که شاهد احیاء کارکردهای مسجد و معرفی استان کرمانشاه به عنوان الگویی برای سایر استان ها باشیم.

وی با تقدیر از زحمات حجت الاسلام کلات پور مدیر قبلی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه برای ایشان آرزوی توفیق در خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی را کرد و گفت: حجت الاسلام جلالی با قبول مدیریت این مجموعه می تواند کرمانشاه را در سطح کشور به اوج برساند.

مشاور ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، انتظار از مدیریت جدید را درخشش خاص و ویژه این استان مرزی در سطح کشور عنوان کرد و گفت: ما منتظریم که کرمانشاه تبدیل به یک الگو در سطح ملی و حتی بین المللی شود.

وی بیان کرد: تجربیات حجت الاسلام جلالی در حوزه تربیتی کم نظیر است با روحیه جهادی که از ایشان سراغ داریم در آینده هر مسجد و کانون فرهنگی هنری می تواند به یک مرکز تربیتی تبدیل شود.

حجت الاسلام رهبری، از برنامه های آتی ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور برای دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه و استاندار به عنوان عالی ترین مقام دولت در استان خبر داد و گفت: این اتفاق مبارک در حوزه تربیتی با محوریت کانون های مساجد با حمایت و همراهی مسئولان استان محقق خواهد شد.

وی با آرزوی روزهای بسیار درخشان برای کانون های مساجد کرمانشاه، خاطرنشان کرد: ما منتظر مدیریت جهادی در استان کرمانشاه و ظهور و بروز این روحیه در حوزه های مختلف کانون های مساجد هستیم.

گفتنی است، امروز طی مراسمی ضمن تکریم حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر سابق کانون های مساجد کرمانشاه، «حجت الاسلام جواد جلالی» به عنوان مدیر جدید استان منصوب و معرفی شد.