خدمات رسانی به زائران در موکب سیار و ثابت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی
خدمات رساني به زائران در موکب سيار و ثابت سردار شهيد حاج قاسم سليماني
مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع):

خدمات رسانی به زائران در موکب سیار و ثابت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

امجديان، با اشاره به ارائه خدمات رفاهي اسکان، استحمام و تغذيه زائران در مجتمع سيد حسن نصرالله، گفت: خدمات راهنماي زائر، پخت و توزيع غذاي گرم، تعمير رايگان ماشين، کفاشي و خياطي صلواتي و برنامه هاي متنوع فرهنگي و تبليغي در موکب سيار و ثابت سردار شهيد حاج قاسم سليماني ارائه مي شود.
شناسه خبر : 50947 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۴۱

«محمد امجدیان» مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع) مسجد سیدالشهدا(ع) شهرستان سنقر و کلیایی،  در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: جوانان این کانون از زوار امام حسین(ع)؛ در مسجد سیدالشهدا(ع) و مجتمع سید حسن نصرالله، که مجهز به امکانات رفاهی جهت استحمام، سالن های مجزا برای اسکان، آشپزخانه دائمی و سرویس های بهداشتی متعدد است، بهره می برند.

وی گفت: موکب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با استقرار در ورودی شهرک شهدا شهرستان سنقر، افتخار خدمت رسانی به زائران استان های شمالی و شمال شرقی از استان های گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل تبریز، ارومیه و زنجان را دارد.

مدیر کانون فرهنگی هنری امام حسین(ع)، اظهار کرد: خدمت رسانی به زائران به صورت شبانه روزی در دو بخش کاروان های زیارتی و خودروهای سواری که به صورت گروهی و خانوادگی حضور پیدا کرده اند با ارائه خدمات رفاهی، تغذیه در سه وعده صبحانه، نهار و  شام و همچنین اسکان زائران صورت می گیرد.

 

وی ابراز کرد: پخش برنامه‌های فرهنگی و مذهبی با محوریت راهپیمایی عظیم اربعین حسینی و زیارت آقا امام حسین(ع)، ادعیه و سخنرانی، اقامه نمازجماعت، پاسخگویی شرعی و پذیرایی میان وعده از زائران بخشی از اقدامات خادمان در این موکب است.

امجدیان، با اشاره به خدمات صلواتی و رایگان تعمیر ماشین، واکس کفش و خدمات خیاطی به زائران در این موکب، خاطرنشان کرد: ارائه خدمت راهنمای زائر همراه با در اختیار گذاشتن بسته های پذیرایی از قبیل چایی، آب معدنی، چای، نوشیدنی های خنک و میوه؛ در ورودی شهر با محوریت هر دو موکب ثابت و سیار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی برای خودروهای زائرین که قصد توقف در این موکب را ندارند نیز پیش بینی شده است.

وی گفت: خادمان موکب سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، در بخش «راهنمای زائر»  با ارائه اطلاعات مسیر به زائران در انتخاب مرز بین المللی خسروی یا مرز مهران  برای سفر به کربلای معلی کمک می کنند.