ارائه خدمات شبانه روزی جوانان و نوجوانان به زائران اربعین در موکب جواد الائمه(ع) سنقر
ارائه خدمات شبانه روزي جوانان و نوجوانان به زائران اربعين در موکب جواد الائمه(ع) سنقر

ارائه خدمات شبانه روزی جوانان و نوجوانان به زائران اربعین در موکب جواد الائمه(ع) سنقر

خزايي، گفت: خدمت رساني به زائران عتبات عاليات در سه بخش اسکان، تغذيه و برنامه هاي فرهنگي و اعتقادي به صورت شبانه روزي در موکب جواد الائمه(ع) در حال انجام است.
شناسه خبر : 50945 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۰:۲۴

«احسان خزایی» مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص) مسجد جواد الائمه(ع)،  در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: موکب جوادالائمه(ع) همزمان با آغاز عزیمت زائران کربلای معلی به  مرزهای خسروی و مهران، با همت مومنین، نمازگزاران و اعضای کانون خاتم الانبیاء(ص) آغاز به فعالیت کرده است.

وی با بیان اینکه 20 نفر از نوجوانان و جوانان کانون خاتم الانبیاء(ص) افتخار خدمت گزاری به زائران اربعین حسینی را دارند، اظهار کرد: ارائه خدمات به کاروان ها، خانواده ها و زائرانی که عازم عتبات عالیات هستند در سه بخش اسکان، تغذیه و اجرای برنامه های فرهنگی و اعتقادی پیش بینی شده است.

خزایی، با بیان اینکه ارائه خدمات در موکب جواد الائمه(ع) را به صورت شبانه روزی است، گفت: با همراهی و همکاری صمیمانه هیئت امنا، پایگاه بسیج و مومنین و نمازگزاران، فضای مسجد، کانون و حسینیه برای پذیرایی از زائران آماده سازی و تجهیز شده است.

وی در تشریح خدمات و برنامه های این موکب، ابراز کرد: اسکان زائران به صورت مجزا در دو بخش آقایان و خانم ها، ارائه خدمات تغذیه در سه وعده صبحانه، نهار و شام از محل نذورات و کمک های نقدی و غیرنقدی مردم مومن و خداجوی شهرستان سنقر به انجام می رسد.

مدیر کانون فرهنگی هنری خاتم الانبیاء(ص)، گفت: اقامه نماز جماعت صبح، ظهر و مغرب، پیش بینی غرفه پاسخگویی به شبهات دینی با حضور امام جماعت مسجد و روحانیون شهرستان، فضاسازی مناسب محیطی و تبلیغی همراه با پیام های وحدت آفرین و انسجام بخش جهان اسلام، تدارک هدایایی برای کودکان و اهداء بسته های فرهنگی از دیگر اقدامات صورت گرفته در موکب جواد الائمه(ع) است.