مشارکت یک کانون در خدمات رسانی 6 مسجد به زائران اربعین حسینی
مشارکت يک کانون در خدمات رساني 6 مسجد به زائران اربعين حسيني
مدیر کانون ولیعصر(عج) گودین خبر داد:

مشارکت یک کانون در خدمات رسانی 6 مسجد به زائران اربعین حسینی

گوديني، با اشاره به عدم توفيق اين کانون در برپايي موکب از مشارکت فعال اعضاي اين کانون مانند سال هاي گذشته در جلب نذورات و کمک هاي نقدي و غيرنقدي براي پشتيباني و حمايت از موکب هاي کانون هاي مساجد استقرار يافته در مسير زائران اربعين حسيني خبر داد.
شناسه خبر : 50669 تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۴

«حسن گودینی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: مرز بین المللی خسروی در غرب استان کرمانشاه(شهرستان قصرشیرین) قدیمی ترین و البته نزدیکترین مرز تا بغداد و کربلای معلی برای زیارت عتبات عالیات است که از هزاره قبل تا کنون، کاروان ها برای زیارت حرم امامان معصوم(ع) در سامرا، کاظمین، کربلا و نجف از این مرز خارج می شدند و درگذشته های دور نیز کاروان های حج با خروج از مرز خسروی عازم سرزمین وحی می شدند.

مدیر کانون ولیعصر(عج) مسجد جامع شهر گودین، افزود: شهر کنگاور در ورودی استان و در مسیر کربلای معلی قرار دارد اما از آنجا که اغلب زائران، به جهت کوتاه تر شدن مسیر؛ جاده کمربندی را برگزیده و در مسیرخود از شهرهای صحنه، بیستون و کرمانشاه عبور می کنند تصمیم کادر اجرایی کانون بر حمایت و پشتیبانی از موکب های کانون های مساجد قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: تمام توان اعضای کانون فرهنگی هنری ولیعصر(عج) مانند سال گذشته، پس از اتمام میزبانی از زائران اربعین حسینی در سال 1401 بر جلب نذورات و کمک های نقدی و غیرنقدی برای حمایت از موکب های کانون های مساجد مستقر در شهر کرمانشاه تمرکز یافته است.

وی ابراز کرد: در همین راستا با فراخوان به عمل آمده از مومنین، متدینین و نمازگزاران مسجد و مردم ولایت مدار و انقلابی شهرگودین، نذورات آنان با نیت خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی جمع آوری شده و با نظارت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، جهت تأمین بخشی از نیازمندی های موکب های 6 مسجد شهر کرمانشاه در بخش های مختلف فضا سازی، تبلیغات محیطی، نورپردازی، تهیه اقلام غذایی، ظروف یکبار مصرف هزینه خواهد شد.

گفتنی است، حمایت کانون ولیعصر(عج) شهرستان کنگاور از مواکب کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان کرمانشاه در سال گذشته بیش از 70 میلیون ریال بوده است.