برپایی روضه های کوچه و محلات در منازل خانواده های معظم شهدا
برپايي روضه هاي کوچه و محلات در منازل خانواده هاي معظم شهدا
مدیر کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی :

برپایی روضه های کوچه و محلات در منازل خانواده های معظم شهدا

رنجبر، گفت: با همت کانون فرهنگي هنري سلمان فارسي کرمانشاه، مراسم روضه خواني در کوچه ها و محلات سطح شهر کرمانشاه با حضور در منازل خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران برگزار مي شود.
شناسه خبر : 50514 تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۳:۰۴

«هادی رنجبر» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: همزمان با ایام ماه محرم و سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، با همت یکی از پیشکسوتان دوران هشت سال دفاع مقدس که از هیئت امنا و ارکان کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی است، احیاء روضه های خانگی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر کانون فرهنگی هنری سلمان فارسی، اظهار کرد: آیین روضه خوانی و عزاداری کوچه و محلات شهر کرمانشاه، با محوریت منازل خانواده های معظم شهدا برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه تکریم و تعظیم در برابر مقام صبر و ایستادگی خانواده های معظم شهدا یکی از مهمترین اهداف این برنامه است، ابراز کرد: با هماهنگی هایی که با مادران و پدران، همسران و فرزندان معظم شهدا به عمل می آید، در هر یک از این روضه های خانگی میهمان یکی از خانواده های گرانقدر شهدا هستیم.

رنجبر، نقش محوری و اثرگذار پیرغلامان حسینی در نشر و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت را متذکر شد و گفت: در همين راستا مراسم روضه خواني ماه محرم با شرکت اعضاي کانون فرهنگي هنري سلمان فارسي در منزل «سردارشهيد حميدحامدي» با مداحي ذاکر اهل بيت و همرزم شهيد حاج حسن گمار برگزار شد.