بهره گیری از داوران توانمند کشوری در مرحله استانی مسابقات مدهامّتان
بهره گيري از داوران توانمند کشوري در مرحله استاني مسابقات مدهامّتان
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه:

بهره گیری از داوران توانمند کشوری در مرحله استانی مسابقات مدهامّتان

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به بهره گيري از حضور 7 نفر از داوران توانمند کشوري در داوري مرحله استاني مسابقات مدهامّتان، گفت: آثار ارسالي اعضاي کانون هاي مساجد در رشته هاي قرائت تحقيق، قرائت تقليدي، قرائت ترتيل، حفظ کل، مکبري، قرائت نماز و استعداد يابي ارزيابي مي شود.
شناسه خبر : 50168 تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۶:۱۰

«حجت الاسلام افشین کلات پور» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: داوری مرحله استانی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان از صبح امروز(سه شنبه، 10 مردادماه) با حضور 7 نفر از داوران مجرب و توانمند کشوری در حال برگزاری است.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به شرکت یک هزار و 353 نفر در این دوره از مسابقات، گفت: امروز شاهد داوری و بررسی آثار ارسالی در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، قرائت ترتیل، حفظ کل، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی هستیم.

وی با اشاره به شرکت بیش از ۱۷۵ نفر در دو بخش خواهران و برادران در رشته های ذکر شده، اظهار کرد: آزمون غیرحضوری رشته های حفظ جزء سی، مفاهیم قرآن کریم و معارف اهل بیت(علیهم السلام) هفته گذشته در طی 4 روز و در بستر سامانه بچه های مسجد برگزار شد.

حجت الاسلام کلات پور، از اتمام داوری بخش خواهران در عصر امروز خبر داد و گفت: بررسی آثار متسابقین بخش برادران، با توجه به اختصاص تعداد بیشتر شرکت کنندگان در این بخش، تا پایان امشب ادامه خواهد داشت.

وی گفت: از حضور داوران و اساتید برجسته کشوری و استانی: «فروزان آقایی»، «مهرانگیز امیری»، «ثمین کرم»، «مهدی پریزاد»، «کیوان حسینی»، «محمد امین احمدپور»  و «عرفان اکبری» در این دوره از مسابقات بهره گرفته شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه، در پایان با اشاره به راهیابی نفرات برتر به مرحله کشوری، اظهار کرد: ارزیابی کارشناسی آثار ارسالی در بخش ویژه کانونی نیز توسط ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سه بخش طرح مسجد پایگاه قرآن، طرح تلاوت نور و تولیدات هنری به انجام می رسد.