جهش دو برابری تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآنی مدهامّتان در کرمانشاه
جهش دو برابري تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآني مدهامّتان در کرمانشاه

جهش دو برابری تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآنی مدهامّتان در کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور، از استقبال بسيار خوب بچه هاي مسجد و افزايش بيش از دو برابري تعداد شرکت کنندگان مسابقات قرآني مدهامّتان در فاصله اي کمتر از يک هفته در اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 49008 تاریخ انتشار : ۱۱ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۷:۰۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، «حجت الاسلام افشین کلات پور» گفت: استان کرمانشاه در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد که سال گذشته به میزبانی استان فارس برگزار شد، با بیش از 680 شرکت کننده از استان های پیشرو در این رویداد ارزشمند قرآنی بود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: تا اواخر خردادماه سال جاری، بیش از 250 شرکت کننده از استان کرمانشاه نسبت به ثبت نام در شانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامّتان و بارگزاری آثار خود در سامانه بچه های مسجد اقدام کرده بودند.

وی با اشاره به استقبال کم نظیر و پرشور بچه های مسجد از این رویداد ارزشمند قرآنی، ابراز کرد: یکی از اتفاقات شیرین و قابل توجه در مسابقات امسال، جهش دو برابری تعداد شرکت کنندگان استان کرمانشاه در فاصله ای کمتر از یک هفته است.

حجت الاسلام کلات پور، اعلام کرد: گزارشات سامانه بچه های مسجد از میزان ثبت نام و بارگزاری آثار اعضای کانون های مساجد استان کرمانشاه، در اوایل تیرماه به بیش از 500 نفر رسیده است.

وی با اشاره به روند افزایشی تعداد شرکت کنندگان در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتان، خاطرنشان کرد: پیش بینی می کنیم با نزدیک شدن به روزهای پایانی تیرماه و آخرین مهلت ثبت نام در این مسابقات شاهد ثبت نام و شرکت تعداد قابل توجهی از فعالین قرآنی و اعضای کانون های مساجد در این دوره از مسابقات باشیم.

گفتنی است، براساس گزارش اعلامی از ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، استان کرمانشاه در حال حاضر در بخش  جریان سازی رسانه ای و ارزشیابی شبکه ای رابطین مسابقات قرآنی مدهامتان نیز جزو استان های برتر کشور می باشد.