مجهزترین «مرکز قهرمانی لاتاردو» در مسجد روستای شهید عسگری دایر می شود
مجهزترين «مرکز قهرماني لاتاردو» در مسجد روستاي شهيد عسگري داير مي شود
مدیر کانون دارالقرآن نور اعلام کرد:

مجهزترین «مرکز قهرمانی لاتاردو» در مسجد روستای شهید عسگری دایر می شود

سهرابي، با اشاره به پيشينه کانون فرهنگي هنري دارالقرآن در رشته هاي رزمي، گفت: مرکز قهرماني لاتاردو فدراسيون هاي رزمي غرب کشور در مسجد امام حسين(ع) آغاز به کار مي کند.
شناسه خبر : 48768 تاریخ انتشار : ۳ تير ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۸:۱۸

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، «نادر سهرابی گاوبنده» با اشاره به استقبال بسیار خوب و استعداد ویژه جوانان و نوجوانان روستای شهید عسگری و سایر روستاهای دهستان میان دربند در زمینه هنرهای رزمی، گفت: گسترش برنامه ها و فعالیت های ورزشی کانون به ویژه در رشته های رزمی که متناسب با نیاز و علاقه مندی اهالی روستا و روستاهای مجاور است، یکی از اولویت های ما در برنامه های تابستان 1402 بود.

مدیر  کانون فرهنگی هنری دارالقرآن نور روستای شهید عسگری(گاوبنده) کرمانشاه، با اشاره به اقدامات صورت گرفته و کسب موافقت لازم برای توسعه هنر رزمی لاتاردو در این روستا، افزود: همزمان با آیین افتتاحیه طرح«مسجد، کانون نشاط» روز(یکشنبه، 4 تیرماه) با حضور مسئولین سازمان ورزش و جوانان و متولیان فرهنگی مساجد استان کرمانشاه، شاهد افتتاح «مرکز قهرمانی لاتاردو» در روستای شهید عسگری خواهیم بود.

وی با بیان اینکه این مرکز، مجهزترین مرکز قهرمانی لاتاردو فدراسیون ورزش های رزمی غرب کشور است، از ثبت نام رایگان بچه های مسجد و علاقه مندان به این رشته رزمی، همراه با  اهدای جوایز ارزنده در مراسم افتتاحیه آن خبر داد.

سهرابی، با اشاره به کسب عناوین برتر و درخشش اعضای این کانون در رشته های مختلف رزمی از قبیل کاراته، تکواندو، جودو و کیک بوکسینگ، اظهار کرد: هنر رزمی لاتاردو از ترکیب تکنیک های کاراته، جودو، جوجیتسو و کیک بوکس تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه هنر رزمی لاتاردو در 35 کشور دنیا آموزش داده می شود، ابراز کرد: نماینده کشور عزیزمان ایران به عنوان سی و یکمین کشور در این سازمان هانشی «پیمان عزیزی آرام» از استان کرمانشاه است که این خود باعث پیش رو بودن ورزش دوستان و رزمی کاران این خطه در رشته رزمی لاتاردو می باشد.

گفتنی است، آیین افتتاحیه طرح«مسجد، کانون نشاط» ویژه برنامه های اوقات فراغت کانون های مساجد و افتتاح مجهزترین مرکز قهرمانی لاتاردو  غرب کشور،  روز (یکشنبه، ٤ تیر ماه) از ساعت ٩ صبح در کانون فرهنگی هنری دارالقرآن نور مسجد امام حسین(ع) واقع در دهستان میان دربند، روستای شهید عسگری(گاوبنده) برگزار می شود.