«مدرسه تئاتر شبستان» به کرمانشاه می آید
«مدرسه تئاتر شبستان» به کرمانشاه مي آيد
با حضور اساتید برجسته تئاتر ایران؛

«مدرسه تئاتر شبستان» به کرمانشاه می آید

حجت الاسلام کلات پور، از حضور چهره هاي برجسته تئاتر ايران در جمع بچه هاي مسجد خبر داد و گفت: هنرمندان کانون هاي مساجد کرمانشاه، از کارگاه هاي دو روزه «مدرسه تئاتر شبستان» بهره مند مي شوند.
شناسه خبر : 48620 تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۹:۳۰

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، «حجت الاسلام افشین کلات پور» با تأکید بر ضرورت تربیت هنرمندان متعهد و انقلابی از میان جوانان و نوجوانان با استعداد و توانمند مسجدی ، گفت: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در همین راستا اقدام به برگزاری کارگاه های دور روزه تئاتر برای گروه های نمایش مساجد نموده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: «مدرسه تئاتر شبستان» با دعوت از اساتید مطرح کشور در دوره های بازیگری پسران، بازیگری دختران، نمایشنامه نویسی، کارگردانی و تئاتر کاغذی برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه کارگاه های آموزشی این طرح در 10 استان از کشور برگزار می شود، اعلام کرد: استان کرمانشاه در نیمه دوم تیرماه 1402 با حضور «مهدی مقدم» معاون فرهنگی هنری ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور میزبان مدرسان «مدرسه تئاتر شبستان» خواهد بود.

حجت الاسلام کلات پور، این کارگاه های آموزشی را ویژه هنرمندان کانون های فرهنگی هنری مساجد رده سنی 14 تا 30 سال عنوان کرد و افزود: در این کارگاه های آموزشی «فرهاد بشارتی»،«سیروس کهوری نژاد»، «ابوالفضل همراه »،«آرزو افشار» و«مریم کاظمی» از اساتید بزرگ تئاتر کشور در رشته بازیگری پسران و دختران به تدریس خواهند پرداخت.

وی از حضور «سید حسین فدایی» یکی از بزرگترین نمایشنامه نویسان کشورمان برای تدریس در «مدرسه تئاتر شبستان» خبر داد و اظهار کرد: «حسین عالم بخش» از چهره های شاخص در رشته کارگردانی و «ساغر لطفی نژاد» از اساتید برجسته در رشته تئاتر کاغذی نیز با حضور در جمع هنرمندان کانون های مساجد کرمانشاه به ارائه مباحث آکادمیک و تجربیات ارزشمند خود می پردازند.