مدهامتان، بهترین بستر برای بهره مندی از دستور زندگی قرآن است
مدهامتان، بهترين بستر براي بهره مندي از دستور زندگي قرآن است
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه:

مدهامتان، بهترین بستر برای بهره مندی از دستور زندگی قرآن است

جانجاني، با بيان اينکه قرآن بهترين الگوي رفتاري و دستور زندگي براي مسلمانان است، اظهار کرد: مسابقات قرآن مدهامتان بهترين برنامه براي بهره مندي از الگوي رفتاري و دستور زندگي قرآن است.
شناسه خبر : 48139 تاریخ انتشار : ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۵۴

«زهرا جانجانی» در گفت و گو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، گفت: یکی از مسائل قابل تأمل و بسیار با اهمیت این است که یک الگوی رفتاری صحیح در زندگی داشته باشیم.

مدیرکل امور بانوان وخانواده استانداری کرمانشاه، چگونگی استفاده از این الگوهای رفتاری و دستورات زندگی را مورد تأکید قرار داد و افزود: بهترین الگوی رفتاری و دستور زندگی برای ما مسلمانان، قرآن کریم است.

وی  با اشاره به اهمیت ویژه برنامه های قرآنی در اشاعه و ترویج این آموزه های ارزشمند و انسان ساز، اظهار کرد: برنامه ها و رویدادهای  قرآنی متعددی برای بهره وری بیشتر از دستور زندگی قرآن برگزار می شود.

جانجانی، ابراز کرد: یکی از بهترین برنامه ها، مسابقات قرآنی مدهامتان است که در رشته های مختلفی برگزار می شود.

وی از مدهامتان به عنوان ارزشمند ترین رویداد قرآنی بچه های مسجد یاد کرد و گفت: این مسابقات برای رده سنی 7 تا 30 سال در نظر گرفته شده و در بستر زیست بوم بچه های مسجد برگزار می شود.

سرپرست امور بانوان و خانواده استانداری کرمانشاه، بیان کرد: این مسابقات فرصتی مغتنم برای آشنایی بیشتر با کلام وحی و بهره مندی از مضامین قرآنی است.

وی با دعوت از عموم مردم و نخبگان قرآنی استان برای شرکت در این رویداد قرآنی، گفت: از هم استانی های عزیز دعوت می کنم با ثبت نام در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کنند.

گفتنی است، شانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان در رشته های قرائت(تقلیدی، تحقیق و ترتیل)، حفظ کل، حفظ جزء سی، مفاهیم، معارف، اذان، مکبری، قرائت نماز و استعداد یابی برگزار می شود. آخرین مهلت ثبت نام و شرکت در این مسابقات پایان تیرماه می باشد.