تشکیل کارگروه تخصصی مسابقات قرآنی مدهامتان در کرمانشاه
تشکيل کارگروه تخصصي مسابقات قرآني مدهامتان در کرمانشاه
همزمان با دهه کرامت

تشکیل کارگروه تخصصی مسابقات قرآنی مدهامتان در کرمانشاه

نشست هم انديشي مسابقات قرآني مدهامتان، با تشکيل کارگروهي تخصصي متشکل از ادارات و نهادهاي متولي امور قرآني استان کرمانشاه به کار خود پايان داد.
شناسه خبر : 47810 تاریخ انتشار : ۸ خرداد ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۰۰:۲۲

به گزارش روابط عمومي ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه، نشست هم انديشي و هماهنگي شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامتان روز (يکشنبه، ۷ خرداد) با حضور نمايندگان دستگاه هاي فرهنگي و قرآني استان کرمانشاه برگزار شد.

«حجت الاسلام افشين کلات پور»، از مسابقات قرآن مدهامتان به عنوان بزرگترين رويداد قرآني بچه هاي مسجد ياد کرد و گفت: کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در ميان فعاليت هاي گسترده و متنوع فرهنگي، هنري و آموزشي خود به صورت ويژه به برنامه هاي آموزش قرآن مي پردازند.

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد استان کرمانشاه،  به جايگاه ارزشمند استان در پانزدهمين دوره اين مسابقات با شرکت قريب به ۷۰۰ شرکت کننده اشاره و اظهار کرد: مهلت ثبت نام در اين جشنواره تا پايان تيرماه تمديد شده است.

وی خواستار اهتمام تمامي ادارات و نهادهاي فرهنگي و قرآني استان براي اطلاع رساني گسترده در سطح استان و ارتقاء جايگاه کرمانشاه در دو سطح کمی و کیفی و ارزيابي هاي کشوري شد.

گفتني است، با موافقت و اعلام آمادگي نمايندگان ادارات و نهادهاي متولي امور فرهنگي و قرآني استان کرمانشاه، کارگروه تخصصي ويژه اين دوره از مسابقات تشکيل شد.