صدای بچه های مسجد را از رادیو کرمانشاه بشنوید
صداي بچه هاي مسجد را از راديو کرمانشاه بشنويد
معاون صدای مرکز استانی زاگرس:

صدای بچه های مسجد را از رادیو کرمانشاه بشنوید

پورمقبلان، با اشاره به رويکرد مسجد محور در توليد برنامه هاي راديويي صداي استاني مرکز کرمانشاه، گفت: معرفي چهره هاي مسجدي، تهيه برنامه هاي نمايشي و صوتي با محوريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در دستور کار قرار دارد.
شناسه خبر : 47482 تاریخ انتشار : ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۴:۲۹

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، «احمد پورمقبلان» امروز(یکشنبه، 31 اردیبهشت) در دیدار با «حجت الاسلام کلات پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه  که در ساختمان رادیویی صدا و سیمای استان برگزار شد، گفت: بزودی برنامه های رادیویی با نام «بچه های مسجد» و با استفاده از ظرفیت های کانون های فرهنگی هنری مساجد ساخته خواهد شد.

معاون صدای مرکز کرمانشاه، با اشاره به ظرفیت های شبکه استانی زاگرس برای ساخت و پخش تولیدات رادیویی در «رادیو نما» و «شبکه های سراسری رادیو»، اظهار کرد: با هماهنگی و مشارکت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان آمادگی لازم برای معرفی کانون های فعال و مساجد تأثیرگذار و محوری را داریم.

وی تهیه گزارش های رادیویی از مساجد فعال، معرفی توانمندی ها و ظرفیت های کانون های مساجد، معرفی چهره های نخبه و شاخص کانون ها، تولید کتاب صوتی و معرفی بیش از پیش برنامه ها و فعالیت های کانون ها جهت آشنایی بیشتر مردم به ویژه نوجوانان و جوانان را از اولویت های کاری در این حوزه برشمرد.

پورمقبلان،  با بیان اینکه اخبار فعالیت های کانون های مساجد یکی دیگر از موضوع های مناسب برای تولید برنامه های رادیویی است، اعلام آمادگی کرد: آموزش جوانان و نوجوانان مستعد و توانمند کانون های مساجد که دارای صدا و بیان خوب هستند برای فعالیت افتخاری در برنامه های رادیویی نیز پیش بینی شده است.