آغاز جلسات تخصصی روان خوانی و تفسیر قرآن کریم در کانون شهید زارعی
آغاز جلسات تخصصي روان خواني و تفسير قرآن کريم در کانون شهيد زارعي

آغاز جلسات تخصصی روان خوانی و تفسیر قرآن کریم در کانون شهید زارعی

همزمان با فرارسيدن دهه کرامت، جلسات تخصصي آموزش روخواني، روان خواني و تفسير قرآن کريم ويژه پسران نوجوان و جوان در کانون فرهنگي هنري شهيد زارعي آغاز شد.
شناسه خبر : 47397 تاریخ انتشار : ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۱۹

«مهدی محبی» در گفتگو با روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، از پیش بینی ویژه برنامه های دهه کرامت با محوریت کانون فرهنگی هنری شهید مجید زارعی در شهرک های نصر و شهید زارعی خبر داد و گفت: صفات مشترک فراوانی میان قرآن کریم و اهل بیت(ع) وجود دارد چنان که گویی پیامبر خدا(ص) و اهل بیت(علیهم السلام) کتاب و قرآن مجسم  هستند.

 

 مدیر کانون فرهنگی هنری شهید زارعی، با اشاره به پیوند ناگسستی میان قرآن و عترت و سیره اهل بیت(ع) به عنوان مصداق عملی و عینی آیات قرآن کریم، اظهار کرد: برنامه ها و فعالیت های قرآنی به عنوان گل سر سبد و برنامه شاخص دهه کرامت مورد توجه بوده است و در همین راستا جلسات تخصصی آموزش قرآن کریم ویژه برادران را برگزار کردیم.

 

وی افزود: کلاس های تخصصی روخوانی، روان خوانی و تفسیر قرآن کریم ویژه نوجوانان و جوانان با بهره گیری از حضور استاد احسان سلیمی از اساتید برجسته و شاخص قرآن کریم آغاز شده است.

 

محبی، با اشاره به برگزاری این جلسات شنبه های هر هفته بعد از نماز مغرب و عشا برگزار می شود، ابراز کرد: جشن ویژه میلاد حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر مصادف با آغاز دهه کرامت، فردا یکشنبه، 32 اردیبهشت ماه  از ساعت 10 صبح با ایراد سخنرانی، مولودی خوانی و معرفی و تجلیل از دختران نوجوان و جوان نخبه عضو کانون و اهدای هدایای فرهنگی به تمامی دختران شرکت کننده در مراسم برگزار می شود.

 

وی در ادامه برگزاری مسابقات قرآنی، فرهنگی و ورزشی، برپایی ایستگاه نقاشی از آثار کودکان عضو کانون، معرفی زیارت اولی ها به آستان قدس رضوی برای اعزام به مشهد مقدس، آذین بندی و چراغانی مسجد و محله، برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری جنگ شادی همراه با سخنرانی، مولودی خوانی و مسابقه فرهنگی همراه با اجرای نمایش طنز از برنامه های شاخص پیش بینی شده در دهه کرامت برشمرد.