آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتّان در سامانه بچه های مسجد
آغاز ثبت نام شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتّان در سامانه بچه هاي مسجد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه:

آغاز ثبت نام شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامّتّان در سامانه بچه های مسجد

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به اعلام فراخوان شانزدهمين دوره مسابقات قرآني مدهامّتّان از آغاز ثبت نام کانون هاي فهما در بزرگترين رويداد قرآني بچه هاي مسجد خبر داد.
شناسه خبر : 46912 تاریخ انتشار : ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ زمان انتشار : ۱۱:۴۸

«حجت الاسلام افشین کلات پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از کرمانشاه، گفت: «مدهامّتّان» به معنای «دو باغ خرم و سبز» نام بزرگترین رویداد قرآنی بچه های مسجد است که با هدف ترویج معارف قرآنی در جامعه، توجه به مساجد به عنوان پایگاه اصلی فعالیت های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و همچنین کشف استعدادهای قرآنی و فراگیری فعالیت های قرآنی برگزار می شود.

وی گفت: این مسابقات قرآنی با همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور در سه رده سنی کودکان(زیر 7 سال)، نوجوانان(7 تا 16 سال) و جوانان(17 تا 30 سال) و در دو بخش ویژه اعضا و استعدادیابی قرآنی است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به اهمیت و جایگاه ویژه مسابقات قرآنی بچه های مسجد به عنوان یکی از رویدادهای ارزشمند قرآنی در کشور، اظهار کرد: شانزدهمین دوره این مسابقات با استفاده از نقطه نظرات ارزشمند فعالان قرآنی در سراسر ایران اسلامی طرح ریزی شده است.

وی تفاوت بارز این دوره از مسابقات را در اضافه شدن بخش «مساجد پایگاه های قرآنی»، «تولیدات هنری»، «استعداد یابی ویژه کودکان زیر 7 سال» و همچنین ایجاد پیوند بین «جلسات سنتی قرآن کریم» و «طرح تلاوت نور» در بخش ویژه کانونی برشمرد.

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به آغاز ثبت نام این مسابقات در سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir   ، اعلام کرد: بخش رقابتی شانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامّتّان ویژه اعضای کانون های مساجد همانند دوره های گذشته در رشته های متنوع قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل‌بیت(ع) برای رده های سنی مشخص ویژه برادران و خواهران برگزار می شود.

وی با اشاره به بررسی آثار ارسالی جلسات قرآن کریم(مساجد پایگاه قرآن)، تلاوت نور و تولیدات هنری در بخش ویژه کانون، گفت: مسابقات قرآنی مدهامّتّان به صورت غیرحضوری و بارگذاری اثر در سامانه بچه های مسجد برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، آخرین مهلت شرکت در مسابقات را پایان اردیبهشت ماه اعلام و خاطرنشان کرد: علاقه مندان به شرکت در این دوره از مسابقات، پس از ثبت نام در سامانه بچه های مسجد و عضویت در کانون فرهنگی هنری مسجد خود، در ناحیه کاربری به بخش فعالیت های من مراجعه نموده و با انتخاب مدهامّتّان به صفحه ارسال فایل اجرای خود اقدام کنند.