کانون‌های مساجد می‌توانند الگوی موفقی در فعالیت‌های فرهنگی سالم در جامعه امروز باشند
کانون‌هاي مساجد مي‌توانند الگوي موفقي در فعاليت‌هاي فرهنگي سالم در جامعه امروز باشند
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه :

کانون‌های مساجد می‌توانند الگوی موفقی در فعالیت‌های فرهنگی سالم در جامعه امروز باشند

صفدري، با اشاره به اينکه فعاليت‌هاي فرهنگي سالم همواره مورد تأکيد خانواده‌ها بوده است، افزود: اين رويکرد منجر به جذب جوانان به مساجد مي‌شود، لذا کانون‌ها مي‌توانند الگوي موفقي در فعاليت‌هاي فرهنگي سالم در جامعه امروزي باشند.
شناسه خبر : 45709 تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۶:۳۲

به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد از استان کرمانشاه: امروز یکشنبه (۲۷ اسفند ماه)  مراسم تجلیل از کانون های فرهنگی هنری مساجد برتر کرمانشاه در سالن جلسات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شد.

«علی صفدری» در این مراسم با اشاره به اینکه فعالیت‌های فرهنگی سالم همواره مورد تأکید خانواده‌ها بوده است، افزود:  فعالیت سالم موجب جذب نوجوانان و جوانان به مساجد می‌شود، لذا کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند الگوی موفقی در فعالیت‌های فرهنگی سالم در جامعه امروزی باشند.

 

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه افزود: کانون‌های مساجد باید فکر اساسی برای درازمدت در در راستای جوانان داشته باشند؛ به ویژه که امام (ره) تعبیر سنگر را نسبت به مساجد به کار بردند، از سوی دیگر در این راستا نیز مقام معظم رهبری در اجلاس نماز توصیه‌هایی داشتند که ما باید آن‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهیم و این توصیه‌ها را به‌کار بگیریم.

 

صفدری تصریح کرد: مدیران کانون مساجد برنامه‌های و فعالیت‌های پرشور و بانشاط فرهنگی معنوی را در مساجد اجرا کنند لذا یکی از اولویت های کانون ها باید در راستای تربیت نیروی متعهد و مسجی باشد و باید به خوبی در بستر مساجد این اقدام صورت گیرد تا در آینده با مشکل نبود افراد متعهد درگیر نشویم.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه تاکید کرد:ماه رمضان در قرآن کریم، ماهی است که قرآن این کتاب آسمانی در آن نازل شده است؛ رمضان ماه هدایت و بندگی است و با اراده پروردگار در ماه رمضان موانع از سر راه برداشته می‌شود.باید از ماه مبارک رمضان استفاده حداکثری کنیم و جوان‌های ما سعی کنند که فرصت این یک ماه را بیش از دیگران مغتنم شمارند. سرمایه‌ای که از این ماه بدست می‌آید را باید حفظ کنیم .