نشست هم‌اندیشی دوره تربیت مربی پیش دبستانی در کرمانشاه
نشست هم‌انديشي دوره تربيت مربي پيش دبستاني در کرمانشاه
با موضوع بررسی مشکلات دوره‌های تکمیلی برگزار شد:

نشست هم‌اندیشی دوره تربیت مربی پیش دبستانی در کرمانشاه

نشست بررسي مسائل و مشکلات مرتبط با آزمون هاي تکميلي و تخصصي دوره آموزش تربيت مربي پيش دبستاني در ستاد فهما استان کرمانشاه برگزار شد.
شناسه خبر : 45147 تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۳۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از کرمانشاه، نشست بررسي مسائل و مشکلات مرتبط با آزمون هاي تکميلي و تخصصي دوره آموزش تربيت مربي پيش دبستاني(آشنايي و انس کودکان با قرآن کريم) که تابستان سال جاري در قالب يکي از برنامه هاي شاخص طرح باران برکت با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامي، ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه و موسسه بهشت رضوان اجرا شده است، روز(يکشنبه، 8 اسفند ماه) با حضور سرکار خانم شيرازي مدير اين موسسه قرآني در دفتر مدير ستاد فهما استان برگزار شد.

 

آموزش های تکمیلی و پیشرفته این دوره در سه بخش آزمون روخوانی، مفاهیم و سبک زندگی ایرانی اسلامی طی سه ماه گذشته با نظارت معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه و دعوت از اساتید برجسته کشوری به صورت حضوری و برخط برگزار شده است.

 

آغاز رسمي طرح کشوري «باران برکت» روز سه شنبه، يکم شهريور ماه با اجراي دوره تربيت مربي پيش دبستاني با محوريت «آشنايي و انس کودکان با قرآن» جهت بهره مندي از ظرفيت و توانمندي مربيان تربيت يافته در اين دوره جهت آموزش و تدريس در کانون هاي مساجد و مراکز مورد تأييد آموزش و پرورش و بهزيستي؛ کليد خورد.

 

گفتني است، دوره تربيت مربي پيش دبستاني ويژه کانون هاي مساجد طي دو مرحله از يکم تا ۶ شهريور و ۶ تا ۹ شهريور با بهره گيري از مدرس مجرب و مورد تأييد سازمان تبليغات اسلامي کشور، دکتراعظم فعال و شرکت ۷۰ نفر از بانوان حوزوي و عضو کانون هاي فهما کرمانشاه برگزار شد.