حضور شهردار کرمانشاه و دستگاه‌های خدمت‌رسان در کانون شهید زارعی
حضور شهردار کرمانشاه و دستگاه‌هاي خدمت‌رسان در کانون شهيد زارعي

حضور شهردار کرمانشاه و دستگاه‌های خدمت‌رسان در کانون شهید زارعی

نشست بررسي مشکلات مناطق حاشيه نشين کرمانشاه ويژه ي شهرک هاي شهيد زارعي و نصر، با حضور شهردار کرمانشاه و دستگاه هاي خدمات رسان در کانون فرهنگي شهيد مجيد زارعي برگزار شد.
شناسه خبر : 44971 تاریخ انتشار : ۳ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۴۰

«مهدی محبی» مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مجید زارعی، در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای(فهما) با اشاره به نقش محوری این کانون در محله پیرامونی و شهرک نصر که در مجاورت آن قرار دارد، گفت: با پیگیری های به عمل آمده و در قالب طرح ارائه خدمات دستگاه های اجرایی و خدمت رسان، نادر نوروزی شهردار کرمانشاه روز(سه شنبه، 2 اسفند) در مسجد شهید مجید زارعی و در جمع مردم این شهرک حضور پیدا کرد.

وی افزود: شهردار کرمانشاه به همراه شهردار منطقه، معاونین شهرداری و تعدادی از مدیران سایر دستگاه های خدمت رسان از نزدیک با مشکلات این منطقه آشنا شده و پاسخگوی مطالبات، شکایات و درخواست های مردم شد.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مجید زارعی، با ابراز خرسندی از اجرای طرح محرومیت زدایی با محوریت کانون های مساجد در نقاط محروم و حاشیه نشین شهر کرمانشاه، اظهار کرد: بازديد شهردار از محله هاي پيراموني مسجد شهيد زارعي، بررسي پروژه بازسازي و توسعه اين مسجد محوري در حاشيه شهر کرمانشاه، مشکلات آسفالت و پاکيزگي شهري،  و بررسی درخواست های مردم از بخش های مختلف این نشست بود.

گفتني است، در راستاي تصميم اتخاذ شده از سوي شوراي اداري استان کرمانشاه، مبني بر حضور مديران 18 دستگاه خدمت رسان در محله هاي کم برخوردار با محوريت مساجد، ارائه خدمات دستگاه ها در سه بخش فرهنگي، اجتماعي و عمراني(زيرساخت هاي شهري و روستايي) به صورت هفتگي و با هماهنگي کانون هاي مساجد در نقاط مختلف شهر کرمانشاه صورت مي گيرد.