خدمات‌رسانی به محلات کم‌برخودار با محوریت کانون‌های مساجد
خدمات‌رساني به محلات کم‌برخودار با محوريت کانون‌هاي مساجد
مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه خبر داد:

خدمات‌رسانی به محلات کم‌برخودار با محوریت کانون‌های مساجد

حجت الاسلام کلات پور، گفت: بيش از ١٨ دستگاه خدمت رسان، با هماهنگي کانون هاي مساجد و حضور در محلات حاشيه نشين به بررسي و پاسخگويي به مشکلات مردم مي پردازند.
شناسه خبر : 44920 تاریخ انتشار : ۱ اسفند ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۲۲

«حجت الاسلام افشین کلات پور» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمانشاه، گفت: در راستای سیاست های عدالت محور دولت مردمی  و تصمیمات اتخاذ شده در چهارمین جلسه کارگروه فرهنگی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، مدیران ١٨ دستگاه اجرایی و حمایتی  استان ملزم به ارائه خدمات در مناطق محروم و حاشیه نشین با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد استان شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: شرکت های «توزیع برق»، «گاز»، «مخابرات»، «آبفای شهری»، ادارات کل «راه و شهرسازی»، «فنی و حرفه ای»، «کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره)»، «بهزیستی»، «آموزش و پرورش»، «تعاون»، «کار و رفاه اجتماعی»، «صنعت، معدن، تجارت»، «بیمه سلامت» و «جمعیت هلال احمر»، «جهاد کشاورزی»، «دانشگاه علوم پزشکی»، «بنیاد مسکن» و «صندوق بیمه روستاییان و عشایر» در شمار این  دستگاه های خدمت رسان قرار دارند.

 

وی گفت: بنابر تصمیم گیری های صورت گرفته در شورای اداری استان، حضور دستگاه های خدمت رسان در محله های کم برخوردار با محوریت مساجد و در سه بخش فرهنگی، اجتماعی و عمرانی(زیرساخت های شهری و روستایی) صورت می گیرد.

 

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به تأکیدات ویژه استاندار کرمانشاه بر اجرای طرح محرومیت زدایی، اظهار کرد: تاکنون چندین نشست با حضور استاندار و دستگاه های خدمت رسان به منظور بررسی مشکلات و پاسخگویی مسئولان و ارائه خدمات لازم، متناسب با بافت این محلات و آسیب هایی موجود در این مناطق، در محلات ملا حسینی، کرناچی، مرادآباد و... برگزار شده است.

 

وی خاطرنشان کرد: دستگاه های خدمت رسان در راستای خدمت رسانی و افزایش رضایت مندی مردم با هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در محلات حاشیه نشین حضور پیدا کرده و در ارتباط مستقیم با گروه های مردمی نسبت به بررسی و پاسخگویی به مشکلات آنان اقدام می کنند.