جشن بزرگ عید انقلاب در مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه برگزار شد
جشن بزرگ عيد انقلاب در مسجد چهارمين شهيد محراب کرمانشاه برگزار شد

جشن بزرگ عید انقلاب در مسجد چهارمین شهید محراب کرمانشاه برگزار شد

همزمان با چهل و چهارمين سالگرد پيروزي انقلاب شکوهمند اسلامي جشن بزرگ عيد انقلاب با همت کانون باقرالعلوم و حمايت ستاد فهما استان کرمانشاه برگزار شد.
شناسه خبر : 44677 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۱۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه (فهما) از کرمانشاه،«حجت الاسلام افشین کلات پور» در آیین جشن بزرگ عید انقلاب که شامگاه (پنجشنبه، ۲۰ بهمن) با حضور مردم و مسئولان در مسجد چهارمین شهید محراب برگزار شد، گفت: نابودی انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران، آرزوی دیرینه ی دشمنان اسلام و قرآن بوده است.

وی با بیان اینکه دشمن در طی این چهار دهه از هیچ تلاشی برای نابودی و ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مضایقه نکرده است، افزود: قرار بود، چهل سالگی انقلاب را نبینیم ولی اکنون در نیمه پنجم این دهه از پیروزی انقلاب گرفته قرار گرفته ایم و ان شاء الله پنجاهمین سال این انقلاب را هم که به قیام امام زمان(عج) متصل می شود؛ خواهیم دید.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به تاکیدات مقام معظم ولایت بر جهاد تبیین، اظهارکرد: باید دستاوردهای انقلاب و پیشرفت های کشورمان را در قیاس با دوران پیش از انقلاب بیان کرده و برای نسل نوجوان و جوان تبیین کنیم.

وی به پیشرفت های پزشکی و ارتقاء خدمات درمانی بعد از پیروزی انقلاب در کشور و استان کرمانشاه اشاره کرد و گفت: شاخص خدمات‌رسانی و میزان رفاه و عدالت اجتماعی در حال حاضر، با پیش از انقلاب قابل قیاس نیست.

حجت الاسلام کلات پور، در ادامه با اشاره به صف های طولانی نفت و مشقت های فراوان مردم برای تامین سوخت مورد نیاز خود، انتقال گاز به دورترین نقاط مرزی، محروم و روستایی را در قالب شبکه یکپارچه ی گازرسانی در سراسر ایران را یکی دیگر از نمونه های شاخص خدمت رسانی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با بیان اینکه ریشه بسیاری از مشکلات اقتصادی و معیشتی برترین های ظالمانه دشمن است، ابراز کرد: علی‌رغم تمامی این تحریم ها، در طی ۴۴ سال گذشته به برکت انقلاب و خون پاک شهدا و زحمات دلسوزان نظام به پیشرفت‌های شگرف و فراوانی دست یافته ایم.

 براساس این گزارش، اجرای نواها و سرودهای خاطره انگیز انقلابی توسط گروه سرود کانون شهید زارعی یکی از بخش های شاخص این مراسم بود که با همخوانی و تشویق قابل توجه شرکت کنندگان در مراسم روبه رو شد.

گفتنی است، اجرای نقالی خوانی توسط هومن روتافی هنرمند توانمند کرمانشاهی با محوریت زندگانی امیرالمومنان حضرت علی(ع)، تلاوت مجلسی قرآن کریم توسط یکی از قاریان جوان عضو کانون، برگزاری مسابقه حضوری «فجر انقلاب» و قرعه کشی جشن عید انقلاب با اهدای هدایای به اعضای کانون باقرالعلوم(ع) و نمازگزاران مسجد چهارمین شهید محراب از دیگر بخش های این مراسم بود.