رمز پیروزی ملت ایران در پایبندی به آرمان های انقلاب و ولایت مداری است
رمز پيروزي ملت ايران در پايبندي به آرمان هاي انقلاب و ولايت مداري است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

رمز پیروزی ملت ایران در پایبندی به آرمان های انقلاب و ولایت مداری است

حجت الاسلام عبدي، با تأکيد بر اينکه براي تحقق تمدن نوين اسلامي بايد پشتيبان ولايت فقيه باشيم، گفت: بايد قدردان نعمت ولايت فقيه بوده و پشتيبان نظام و رهبري باشيم.
شناسه خبر : 44675 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۵۸

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از کرمانشاه، جشن بزرگ عید انقلاب به مناسبت چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، شامگاه (چهارشنبه، 19 بهمن) بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با حضور مردم و مسئولان در مسجد ثارالله شهرک ظفر برگزار شد.

«حجت الاسلام مهدی عبدی» در جمع اعضای کانون فرهنگی هنری باب الحوائج و نمازگزاران این مسجد، گفت: عزت و عظمت این کشور در دو کلمه خلاصه می شود که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نیز همواره بر آن تأکید دارند:« ایران باید قوی باشد».

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، افزود: در کنار دستاوردهای عظیمی که به دست آورده ایم، ما در محاصره اقتصادی دشمن هستیم. تاکنون مقاومت کرده ایم و ان شاء الله با کمک هم این پرچم را به دستان امام عصر(عج) خواهیم رساند.

وی رمز پیروزی ملت ایران را در پایبندی به آرمان های انقلاب و ولایت مداری دانست و اظهار کرد: باید قدردان نعمت ولایت فقیه بوده و پشتیبان نظام و رهبری باشیم و از یاد نبریم که قرآن می فرماید: «اگر امام عادل را یاری نکنیم، ظالمین و مستکبرین بر ما مسلط خواهند شد.»

حجت الاسلام عبدی، از داعش به عنوان آتش زیر خاکستر یاد کرد و گفت: در اغتشاشات اخیر مساجد و نمادهای دینی و ملی و به ویژه اصل ولایت فقیه را مورد حمله قرار دادند.

وی تصریح کرد: اصل دشمنی این ها با اسلام و قرآن است و می خواهند نور اسلام را خاموش کنند چرا که از گسترش روز افزون دین مبین اسلام در دنیا می هراسند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه، با بیان اینکه وعده الهی در خصوص عالمگیر شدن دین اسلام تحقق خواهد یافت، تصریح کرد: این ها می خواهند نور خدا و قرآن را با دهانهایشان خاموش کنند ولی وعده قرآن است که اسلام کره زمین را فرا می گیرد.

وی با تأکید بر اینکه برای تحقق تمدن نوین اسلامی باید پشتیبان ولایت فقیه باشیم، عنوان کرد: کسی که هنگام یاری خواستن امام و ولی زمانش در خواب باشد زیر لگد دشمن متنبه شده و از خواب بیدار می شود.

حجت الاسلام عبدی، با دعوت از مردم مومن و انقلابی استان کرمانشاه در آیین های جشن 44 سالگی انقلاب، گفت: در شب 21 بهمن ماه همگام با سراسر کشور از ساعت 21 بلندگوهای مساجد را روشن کرده و با سردادن گلبانگ الله اکبر با آرمان های انقلاب و شهدا تجدید بیعت خواهیم کرد.

وی با اشاره به آغاز راهپیمایی یوم الله 22 بهمن از ساعت 10 صبح از میدان انقلاب اسلامی(شهرداری سابق) به سمت میدان آزادی در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: جشن انقلاب و پیاده روی خانوادگی ما در یوم الله 22 بهمن، تجدید بیعتی با امام خامنه ای(مدظله العالی) و آرمان های انقلاب و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان شرق و غرب است.

این مقام مسئول، با بیان اهمیت بسیار بالای حضور حداکثری و پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: سیل خروشان ما در راهپیمایی 22 بهمن، دشمنان اسلام و انقلاب را مأیوس و دوستان ما را امیدوار می کند.

گفتنی است، اجرای برنامه های متنوعی از قبیل قرائت مجلسی قرآن کریم توسط یکی از چهره های نخبه قرآنی کانون های مساجد، برپایی تریبون آزاد، اجرای مسابقه حضوری، قرعه کشی، اهداء جوایز و اجرای نقالی خوانی از بخش های مختلف همایش جهاد تبیین با محوریت 44 سالگی انقلاب بود.