اجرای «طرح پزشکی شهید رهنمون» در کانون شهید حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه
اجراي «طرح پزشکي شهيد رهنمون» در کانون شهيد حاج قاسم سليماني کرمانشاه

اجرای «طرح پزشکی شهید رهنمون» در کانون شهید حاج قاسم سلیمانی کرمانشاه

حجت الاسلام ايراني، از اجراي طرح شهيد رهنمون به همت کانون فرهنگي هنري شهيد حاج قاسم سليماني در کرمانشاه خبر داد و گفت: اين طرح با هدف محروميت‌زدايي و در قالب ارائه خدمات پزشکي عمومي، تخصصي و دندانپزشکي در مجتمع مسکن مهر شهرک سجاديه به اجرا در مي‌آيد.
شناسه خبر : 44436 تاریخ انتشار : ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۰۵

«حجت الاسلام مجید ایرانی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمانشاه، بیان کرد: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر و چهل و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی،  با همراهی و هماهنگی هیئت امنا و امام جماعت مسجد و بسیج جامعه پزشکی، «طرح شهید رهنمون»  را با هدف محرومیت زدایی در مجتمع مسکن مهر شهرک سجادیه اجرا کرد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی،  خدمت رسانی به ساکنین مناطق حاشیه ای و محروم کرمانشاه را از مهمترین اهداف این طرح برشمرد و اظهار کرد: تیم بهداشتی درمانی شهید کرم طهماسبی متشکل از پزشک عمومی، پزشک متخصص، دندانپزشک، پرستار، ماما، کارشناس بهداشت محیط و روانشناس است.

 

وی نخستین اقدام این تیم‌ را نیاز سنجی موارد فرهنگی، بهداشتی و سیاسی و درمانی و آموزشی خواند و گفت: طرح شهید رهنمون فعالیت های گسترده ای در حوزه آموزش، پیشگیری، مشاوره، خدمات پزشک عمومی، خدمات دندانپزشکی، خدمات تخصصی و ارجاع به مراکز درمانی را شامل می شود.

 

حجت الاسلام ایرانی، یکی از ابتکارات حضرت امام(ره) و عامل اصلی پیروزی انقلاب اسلامی را مسجد محوری خواند و گفت: کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی با محوریت مسجد همواره سعی داشته است گره گشای مشکلات محله و اجرای فعالیت های اثرگذار فرهنگی و هنری باشد.

 

وی اجرای موفق طرح شهید رهنمون را یکی از افتخارات کادر بهداشت و درمان و بچه های مسجد برای خدمت رسانی به محرومان خواند و گفت: باتوجه به خدمات ارزنده کادر پزشکی و رضایتمندی مردم از فعالیت های گسترده صورت گرفته در طرح شهید رهنمون، طی مراسمی از سوی هیئت امنا و امام جماعت مسجد امام سجاد(ع) و کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی از تیم بهداشتی درمانی شهید کرم طهماسبی تجلیل به عمل آمد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید حاج قاسم سلیمانی، در ادامه از آمادگی اعضای کانون برای حضور گسترده و پرشور در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن خبر داد و گفت: برگزاری مسابقه کتابخوانی، برگزاری مسابقه نقاشی، اجرای گروه سرود، آذین بندی مسجد و کانون، برگزاری مسابقات فرهنگی. هنری، سرکشی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، ‌روایتگری انقلاب توسط راویان و یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس، محافل انس با قرآن کریم و برگزاری نشست های بصیرتی از شاخص ترین برنامه های کانون در ایام الله دهه فجر است.