تجلیل از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید زارعی در جمع معتکفین کرمانشاهی
تجليل از اعضاي کانون فرهنگي هنري شهيد زارعي در جمع معتکفين کرمانشاهي
با حضور امام جمعه کرمانشاه:

تجلیل از اعضای کانون فرهنگی هنری شهید زارعی در جمع معتکفین کرمانشاهی

نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه کرمانشاه، با اهداء لوح هاي سپاس و جوايزي نفيس از نوجوانان و جوانان عضو گروه سرود کانون شهيد زارعي به واسطه اجراي اثر ماندگار «شاه مردان» در جمع معتکفين مسجد حاج شهباز خان تجليل کرد.
شناسه خبر : 44395 تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما)  از کرمانشاه، اعضای کانون های فهما کرمانشاه،  نماز مغرب و عشاء روز (دوشنبه، 17 بهمن) را به امامت حضرت آیت الله مصطفی علما نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در مسجد حاج شهباز خان اقامه کردند.

امام جمعه کرمانشاه، جوانان و نوجوانان را سرمایه های اصلی نظام و انقلاب خواند و گفت: همان گونه که امام راحل فرمودند مساجد سنگر هستند. نباید سنگرهای اصلی نظام از حضور مردم به ویژه نسل جوان و نوجوان خالی بماند.

وی مساجد را خاستگاه اصلی انقلاب خواند و بر اجرای برنامه های اثرگذار فرهنگی و هنری فاخر و ارزشی برای جذب بیش از پیش جوانان و معرفی دستاوردهای و آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی تأکید کرد.

حضرت آیت الله علما، در این مراسم از کانون و مسجد شهید مجید زارعی به عنوان یکی از مساجد تأثیرگذار شهر کرمانشاه یاد کرد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه، در ادامه این مراسم با اهداء لوح هاي سپاس و جوايزي نفيس از نوجوانان و جوانان عضو گروه سرود کانون شهيد زارعي به واسطه اجراي اثر ماندگار «شاه مردان» در جمع معتکفين مسجد حاج شهباز خان تجليل کرد.

گفتنی است، گروه سرود کانون شهید مجید زارعی متشکل از نوجوانان و جوانان عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد طی سال های اخیر اقدام به بازخوانی و تولید آثار فاخری در حوزه ایثار و مقاومت، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سرودها و آواهای انقلابی نموده اند.

بازخوانی و پخش سرود خاطره انگیز و زیبای «شاه مردان» ویژه سالروز میلاد باسعادت امیرالمومنان علی(ع) از شبکه استانی زاگرس نیز آخرین کار هنری این گروه است.