زنگ هنر با عطر و بوی ولایت در مساجد محله های کم برخوردار کرمانشاه
زنگ هنر با عطر و بوي ولايت در مساجد محله هاي کم برخوردار کرمانشاه
همزمان با میلاد با سعادت امیرالمومنین علی (ع) اجرا شد:

زنگ هنر با عطر و بوی ولایت در مساجد محله های کم برخوردار کرمانشاه

همزمان با ايام الله دهه مبارک فجر، با همت حوزه هنري انقلاب اسلامي و مربيان جهادي کانون پرورشي فکري«هاتف»، بچه هاي مسجد در مناطق کم برخوردار کرناچي و مرادآباد به خلق آثار هنري به نام پدر و اميرالمومنين علي(ع) پرداختند.
شناسه خبر : 44272 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۰:۱۰

«کیوان ماه ور» معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما)، گفت: همزمان با دهه مبارک فجر و ایام ولادت با سعادت امیرالمومنین(ع)، ویژه برنامه فرهنگی و هنری ویژه کودکان و نوجوانان در محله های کم برخوردار شهر کرمانشاه برگزار شد.

وی افزود: با همت حوزه هنری انقلاب اسلامی و مربیان جهادی تربیتی کانون پرورشی فکری«هاتف»، بچه های مسجد در مناطق کم برخوردار کرناچی و مرادآباد به خلق آثار هنری به نام پدر و امیرالمومنین علی(ع) پرداختند.

معاون فرهنگی حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کرمانشاه، تکریم مقام پدر و ایجاد فضایی مفرح و شاد برای کودکان و نوجوانان را از اهداف اجرای این برنامه برشمرد و گفت: اجرای این برنامه هنری شامل بخش های تولید قاب چوبی، خطاطی متون ویژه روز پدر و تزیین قاب ها توسط دانش آموزان بود.

وی اظهار کرد: تهیه تابلو مزین به "یا علی" با اثر انگشت دانش آموزان و نصب آن بر روی دیوار مسجد و انجام بازی های گروهی از دیگر بخش های این مراسم بود.

ماه ور، خاطرنشان کرد: حسن ختام این برنامه، صرف غذای نذریِ میلاد امیرالمؤمنین علی(ع)، به همت خانواده شهیدِ سرافرازِ مدافعِ حرم، حاج اکبر نظری از یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم استان کرمانشاه بود.