بازخوانی سرود «شاه مردان» توسط گروه سرود کانون شهدای زارعی در کرمانشاه
بازخواني سرود «شاه مردان» توسط گروه سرود کانون شهداي زارعي در کرمانشاه
مدیر کانون شهید زارعی خبرداد:

بازخوانی سرود «شاه مردان» توسط گروه سرود کانون شهدای زارعی در کرمانشاه

محبي، گفت: گروه سرود شهيدان «علي و مجيد زارعي» متشکل از اعضاي کانون و پايگاه مقاومت بسيج مسجد شهيد زارعي کرمانشاه در حال آماده سازي سرود «شاه مردان» براي پخش در سيماي استاني زاگرس است.
شناسه خبر : 44169 تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۰۰

«مهدی محبی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمانشاه، بیان کرد: گروه سرود کانون متشکل از نوجوانان و جوانان عضو کانون و پایگاه مقاومت بسیج مسجد طی سال های اخیر اقدام به بازخوانی و تولید آثار فاخری در حوزه ایثار و مقاومت، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و سرودها و آواهای انقلابی نموده اند.

مدیر کانون فرهنگی هنری شهید مجید زارعی با اشاره به اجرای درخشان گروه سرود کانون در عید ولایت و امامت امیرالمومنان علی(ع) همزمان با روز عید سعید غدیر خم، گفت: تمرین، آماده سازی و اجرای آثار ارزشمندی در هفته بسیج، بازخوانی سرود رفیق شهیدم در سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی و نسخه دوم این سرود به یاد شهدای ترور حرم شاهچراغ(ع) از آخرین کارهای اجرا شده توسط گروه مشترک دختران و پسران و گروه نوجوانان این کانون است.

این فعال مسجدی بیان کرد: بازخوانی سرود خاطره انگیز و زیبای «شاه مردان» ویژه سالروز میلاد باسعادت امیرالمومنان علی(ع) نیز طی روزهای اخیر در مرحله ضبط و فیلمبرداری قرار گرفته است.

وی با اشاره به اجرای این سرود توسط اعضای پایگاه مقاومت بسیج شهید علی زارعی و کانون فرهنگی هنری شهید مجید زارعی، گفت: این اثر با همکاری سپاه نبی اکرم(ص) در حال فیلمبرداری و تدوین برای پخش از شبکه استانی زاگرس است.

محبی، خاطرنشان کرد:  ضبط این اثر در دو لوکیشن شامل فضای یکی از زورخانه های قدیمی شهر و تکیه معاون الملک یکی از بناهای تاریخی و نام آشنای مذهبی و دینی کرمانشاه انجام شده است.