انقلاب اسلامی ایران، مسیر عزت و اقتدار را به جهانیان نشان داد
انقلاب اسلامي ايران، مسير عزت و اقتدار را به جهانيان نشان داد

انقلاب اسلامی ایران، مسیر عزت و اقتدار را به جهانیان نشان داد

حجت الاسلام کلات پور، با بيان اينکه انقلاب اسلامي ايران، مسير عزت و اقتدار را به جهانيان نشان داد، گفت: برگزاري هرچه با شکوه تر ويژه برنامه هاي ايام الله دهه مبارک فجر همراه با تبيين اهداف و دستاوردهاي انقلاب شکوهمند اسلامي در تمامي نقاط شهري و روستايي پيش بيني شده است.
شناسه خبر : 43981 تاریخ انتشار : ۸ بهمن ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۴۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمانشاه، «حجت الاسلام افشین کلات پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، صبح امروز(شنبه، 8 بهمن) در نشست برنامه ریزی ایام الله دهه فجر که در ستاد فهما برگزار شد، با اشاره به جنگ شناختی که دشمنان بر علیه جمهوری اسلامی ایران به راه انداخته اند، گفت: در ماه های اخیر شاهد بودید که دشمنان اسلام و انقلاب با تمامی توان و قوای خود به میدان آمدند و شبانه روزی به تبلیغ و تهدید بر علیه نظام و انقلاب پرداختند.

وی با بیان اینکه دشمن از انقلاب و آرمان های آن زخم خورده است، اظهار کرد: تلاش مذبوحانه آنان برای قراردادن نام سپاه پاسداران در لیست گروه های تروریستی یکی دیگر از کینه و عداوت های دیرینه آنان با اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب است  چرا که ایران اسلامی تمامی معادلات آنان را در منطقه برهم زده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، پیروزی های محور مقاومت را متذکر شد و گفت: انقلاب اسلامی ایران، راه دستیابی به عزت، استقلال و اقتدار را به تمامی ملت های جهان به ویژه کشورهای مسلمان نشان داد و امروز ایران اسلامی در دنیا به عنوان یکی از کشورهای مقتدر و تعیین کننده در معادلات جهانی محسوب می شود.

وی با اشاره به اهمیت و ضرورت بیش از پیش جهاد تبیین در ایام دهه مبارک فجر و مقایسه دوران پیش از انقلاب و پیشرفت ها و پویایی که در عصر حاضر داریم، اظهار کرد: برگزاری هرچه با شکوه تر ویژه برنامه های ایام الله دهه مبارک فجر در تمامی نقاط شهری و روستایی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد پیش بینی شده است.

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به ابلاغ جشنواره های فجر از سوی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد بر برگزاری هر چه باشکوه تر برنامه های پنج گانه ابلاغ شده در این دستورالعمل تأکید کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته مساجد ستاد گرامیداشت ایام الله دهه فجر با ستاد کانون های مساجد است، از هماهنگی های به عمل آمده با دستگاه های عضو در این کمیته خبر داد و گفت: نشست هماهنگی کمیته مساجد هفته آینده با حضور دستگاه های مختلف و با اعلام برنامه های پیش بینی شده ویژه ایام الله دهه فجر که رویکرد مردمی دارند، برگزار می شود.