بازخوانی نماهنگ «رفیق شهیدم» در گلزار شهدای کرمانشاه
بازخواني نماهنگ «رفيق شهيدم» در گلزار شهداي کرمانشاه
همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار مقاومت؛

بازخوانی نماهنگ «رفیق شهیدم» در گلزار شهدای کرمانشاه

گروه سرود نوجوانان کانون فرهنگي هنري شهيد زارعي کرمانشاه، نماهنگ «رفيق شهيدم» را در گلزار شهدا و نقاط مختلف شهر کرمانشاه بازخواني کردند.
شناسه خبر : 43587 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۴:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از کرمانشاه، همزمان با سومین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، نماهنگ «رفیق شهیدم» توسط گروه سرود 30 نفره متشکل از دختران و پسران نوجوانان عضو کانون شهید مجید زارعی در کرمانشاه بازخوانی شد.

 

نماهنگ «رفیق شهیدم» با اجرای مشترک  ابوذر روحی مداح اهل بیت«علیهم السلام» که به خواننده سرود پرطرفدار سلام فرمانده شناخته می‌شود، و گروه سرود ماح به مدت شش دقیقه و با مضمون حماسی در وصف سردار مقاومت حاج قاسم سلیمانی، ایثار، مقاومت و پایداری و نسل سلیمانی درتجدید بیعتی دوباره  با سردار دلها و شهدای نوجوان ایران  اسلامی است.

 

به تازگی نماهنگ «رفیق شهیدم 2» نیز توسط این گروه و در حمله تروریستی داعش به حرم حضرت شاهچراغ علیه السلام در پاسداشت یاد و خاطره شهدای نوجوان این حادثه تروریستی تولید شده است که توسط گروه سرود نوجوانان کانون شهید زارعی در ایام دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار دلها در نقاط مختلف شهر کرمانشاه بازخوانی و اجرا شده است.