کتاب‌های «هلیسان» و «چمری برای پهلوان» در کرمانشاه رونمایی شد
کتاب‌هاي «هليسان» و «چمري براي پهلوان» در کرمانشاه رونمايي شد
در آیین تکریم مادران فاطمی و بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی؛

کتاب‌های «هلیسان» و «چمری برای پهلوان» در کرمانشاه رونمایی شد

مجموعه سروده هاي شاعران کردزبان در وصف سپهبد شهيد سردار حاج قاسم سليماني، در آيين گراميداشت سردار مقاومت و تکريم از مادران فاطمي در کرمانشاه رونمايي شد.
شناسه خبر : 43573 تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۴۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از کرمانشاه، به همت کانون فرهنگی هنری محبان حضرت علی اکبر(ع) و همزمان با ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، آیین بزرگداشت سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی و تکریم مادران فاطمی با حضور پرشور فعالان کانون های فرهنگی هنری مساجد، یادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس، خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، اهالی فرهنگ و رسانه و جمعی از مسئولان استان در تالار وحدت برگزار شد.

بر پایه این گزارش: رونمایی از دو جلد کتاب در وصف سردار مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با عنوان های «هلیسان» و «چمری برای پهلوان» یکی از بخش های شاخص این مراسم بود.

 

همچنین کتاب «هلیسان» مجموعه سروده های شاعران کردزبان در وصف سردار دلها و « چمری برای پهلوان» در بردارنده خاطرات مردم کرمانشاه از ایام شهادت حاج قاسم سلیمانی است.

 

این گزارش می افزاید: «علی صفدری» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، در این مراسم با اشاره به رونمایی از دو اثر فاخر در سومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی؛ حوادث اخیر و جنگ شناختی همه جانبه کشورهای مختلف با بهره گرفتن از رسانه های معاند را یادآور شد و گفت: این نیاز ما به مکتب حاج قاسم و پاسداشت این سردار بزرگ مقاومت، بیشتر از گذشته شده است.

 

وی گفت: شجاعت و مقاومت شهید سلیمانی ستودنی و زبانزد است و باید افتخار کنیم در زمانی زندگی کردیم که امثال شهید سلیمانی زندگی کردند

 

صفدری با بیان اینکه تمامی کشورهای محور مقاومت برای سردار سلیمانی احترام زیادی قائل بودند، عنوان کرد: شهید سلیمانی فرمودند دفاع از انقلاب اسلامی دفاع از حرم است و در فتنه‌ها و بحران‌ها باید صبر و درایت شهید سلیمانی را الگوی خودمان قرار دهیم.