بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده از محل حمله اغتشاشگران به کانون های مساجد کرمانشاه
بازديد حجت‌الاسلام و المسلمين خداداده از محل حمله اغتشاشگران به کانون هاي مساجد کرمانشاه

بازدید حجت‌الاسلام و المسلمین خداداده از محل حمله اغتشاشگران به کانون های مساجد کرمانشاه

رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور، از محوطه پيراموني و بخش نگهباني ساختمان کانون هاي مساجد کرمانشاه که در حمله اغتشاشگران دچار حريق شده است، بازديد کرد.
شناسه خبر : 41994 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «کمال‌‌الدین خداداده» رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، عصر امروز(شنبه، ۱۴ آبان) با حضور در مجتمع فرهنگي هنري بعثت، از بخش هاي مختلف ساختمان کانون هاي مساجد استان کرمانشاه و دفتر خبرگزاري شبستان بازديد کرد.

وي در اين بازديد بقایای مواد آتش‌زاي به کار رفته توسط اغتشاشگران در حمله به ساختمان اين مجموعه را که درب ورودي، نماز خانه و نگهباني را مورد هدف قرار داده‌ را از نزديک مورد بازديد ميداني قرار داد.

حجت الاسلام و المسلمین خداداده بخش آسيب ديده ساختمان کانون هاي مساجد (بخش نگهباني) را نيز از نزديک ديد و ميزان خسارت وارده به اين بخش و تصاوير ضبط شده دوربين ها را مورد مشاهده قرار داد.

وی در این بازدید با خانواده نگهبان مجروح شده دیدار کرد و ضمن تفقد و دلجویی از آنان گفت: امیدوارم خداوند اجر این ایستادگی و صبر شما را ذخیره آخرت قرار دهد.

رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور، ادامه داد: اصل حرکت این اغتشاشگران ضربه زدن به اسلام است، ولی حرکت های مذبوحانه آنان با ایستادگی مردم و حب شان به اسلام و اهل بیت علیهم السلام خنثی خواهد شد.

گفتني است، اغتشاشگران شامگاه(سه شنبه، ۳ آبان) با پرتاب سه کوکتل مولوتوف قصد به آتش ساختمان کانون مساجد را داشتند.

در جريان اين حمله بخش نگهباني طعمه حريق شد اما علي رغم سوختگي بالاي ۵۰ درصد نگهبان، با هوشياري و شجاعت وي و خانواده اش از سرايت آتش به ديگر بخش هاي ساختمان جلوگيري شد.