آمادگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برای تسریع روند درمان مصدوم حادثه کرمانشاه
آمادگي ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور براي تسريع روند درمان مصدوم حادثه کرمانشاه
رئیس ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور خبر داد:

آمادگی ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور برای تسریع روند درمان مصدوم حادثه کرمانشاه

حجت الاسلام و المسلمين خداداده، گفت: خوشبختانه روند درمان «علي اکبر ميرزايي» رضايت‌بخش است و ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد کشور تا بهبودي کامل وي، از ارايه هيچ حمايت و خدمتي فروگذاري نخواهد کرد.
شناسه خبر : 41991 تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۱:۴۱

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي(فهما) کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین «کمال‌الدین خداداده»  امروز(شنبه، ۱۴ آبان) در جريان عيادت از مصدوم حمله اغتشاشگران به ساختمان کانون‌های مساجد کرمانشاه، در جمع خبرنگاران گفت: عيادت از نگهبان حادثه ديده استان «علي اکبر ميرزايي» که در حوادث اخير مورد حمله برخي از اغتشاشگران قرار گرفت، هدف اصلی سفر به این استان بود.

 

رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد کشور، ضمن قدردانی از اقدامات کادر درمان، گفت: پزشک معالج ایشان مراحل درمان را رضایت بخش عنوان کرد و خوشبختانه تاکنون اقدامات بسيار خوبي در جهت بهبود ايشان صورت گرفته و توانسته اند روند گسترش عفونت را کنترل کنند.

 

وي ابراز کرد:  امیدواریم که ایشان با دعای همه اهالی مسجد و با سلامتي و عافیت کامل، هرچه زودتر بتوانند به آغوش خانواده خود بازگردند.

 

رئيس ستاد هماهنگي کانون هاي مساجد کشور، با اشاره به اينکه ستاد کانون هاي مساجد تا بهبودي کامل در کنار این خادم عرصه مسجد است، عنوان کرد: کادر درمان، بنده و همه عوامل استان در کنار ايشان هستند و تمام تلاش مان را مي کنيم که روند درمان وی به بهترين شکل ممکن انجام بپذيرد.

 

وي ابراز خرسندي کرد:  خوشبختانه کاستي در فرآیند درمان «علي اکبر ميرزايي» در استان نديدم اما اگر لازم باشد زمینه اعزام، انتقال و یا حضور پزشکان متخصص فراهم خواهد شد.

 

حجت الاسلام خداداده، در ادامه با محکوم کردن ناآرامي هاي اخير در کشور، تصريح کرد: در هيچ کجاي دنيا نمي بينيد مراکز ديني و مذهبي که براي معنويت مردم ساخته شده اند؛ مورد هجوم قرار بگيرد. اينکه امروز عده اي اغتشاشگر؛ روحانيت، مساجد و قرآن را در کشور ما هدف قرار داده اند نشان دهنده باطن خبيث اين افراد است.

وي در پايان با بيان اينکه مماشات با اغتشاشگران کافي است، از نيروهاي امنيتي و حافظان امنيت خواست عوامل اين حوادث و مسببان ناآرامي هاي اخير را به اشد مجازات برسانند.