توزیع بیش از ٤ هزار بسته میوه و آب معدنی در مسیر برگشت زائران از مرز خسروی
توزيع بيش از ٤ هزار بسته ميوه و آب معدني در مسير برگشت زائران از مرز خسروي
به همت ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان کرمانشاه صورت پذیرفت؛

توزیع بیش از ٤ هزار بسته میوه و آب معدنی در مسیر برگشت زائران از مرز خسروی

حجت الاسلام کلات‌پور گفت: به مناسبت اربعين حسيني، با همت کارکنان ستاد فهما و مديران کانون هاي مساجد کرمانشاه بيش از ٤ هزار بسته ميوه و آب معدني ميان خودروهاي زائرين در مسير برگشت از مرز خسروي توزيع شد.
شناسه خبر : 40852 تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۲۸

حجت الاسلام «افشین کلات‌پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) از استان کرمانشاه، با اشاره به دایر شدن موکب شهدای مساجد کرمانشاه با مشارکت سه کانون منتخب شهر کرمانشاه در بزرگراه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: برنامه های متنوع فرهنگی با توزیع بیش از ٢ هزار جلد کتاب، برگزاری مسابقات نقاشی و نامه ای به امام حسین(ع) همراه با سخنرانی، قرائت زیارت عاشورا و پذیرایی و اسکان زائران در این موکب به اجرا در آمده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه،  با اشاره به موج برگشت زائران اربعین حسینی، از استقرار و تداوم فعالیت های این موکب در جانمایی فعلی آن خبر داد و گفت: در راستای خدمت رسانی به زائران، با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از موکب های کانون های فهما در مسیر برگشت زائران قرار دارد، نیرو و امکانات ستاد فهما، کانون امیرالمومنین(ع) و کانون امام خمینی(ره) در کمربندی شرقی شهر کرمانشاه متمرکز شد.

حجت الاسلام کلات پور با اشاره به نبود امکانات لازم رفاهی و فروشگاهی در این مسیر، ابراز کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده، تمهیدات لازم برای خدمت رسانی به زائران در این مسیر به عمل آمد.

وی گفت: پرسنل ستاد هماهنگی کانون های مساجد کرمانشاه با همراهی تعدادی از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان، روز (شنبه، ٢٦ شهریور) مصادف با اربعین حسینی با استقرار در کمربندی شرقی (حدفاصل جاده اسلام آبادغرب به سمت پلیس راه بیستون) در دو نوبت صبح و عصر به زائران ارائه خدمت کردند.

حجت الاسلام کلات پور، اعلام کرد: در همین راستا ٥٠ کیلو شکر، ٣٠ قالب یخ، ۱۵ گالن ۲۰ لیتری آب لیمو برای تهیه شربت، ۲۳۰۰ بطری آب معدنی، ٢٠٠٠ بسته میوه(شامل میوه های فصل از قبیل خیار و نارنگی و سیب) برای توزیع میان خودورهای زائران اربعین حسینی تهیه و تدارک دیده شد.