موکب مشترک جوانان ایرانی و عراقی در کربلای معلی مستقر شد
موکب مشترک جوانان ايراني و عراقي در کربلاي معلي مستقر شد
به همت کانون محبان شاهزاده علی‌اکبر (ع) کرمانشاه؛

موکب مشترک جوانان ایرانی و عراقی در کربلای معلی مستقر شد

مقدسي گفت: موکب مشترک جوانان ايراني و عراقي کانون محبان علي‌اکبر (ع) کرمانشاه با هدف خدمت‌رساني به زائران در مسير راهپيمايي عظيم اربعين حسيني مستقر شده است.
شناسه خبر : 40793 تاریخ انتشار : ۲۳ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۳۵

«میثم مقدسی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) از استان کرمانشاه اظهار کرد: موکب مشترک کانون و جوانان عراقی به همت کانون فرهنگی هنری محبان علی‌اکبر (ع) کرمانشاه با هدف خدمت به زوار حسینی در ایام اربعین در کربلای معلی مستقر شده است.

مدیرکانون فرهنگی هنری محبان شاهزاده علی اکبر (ع) کرمانشاه در ادامه اجرای برنامه‌های فرهنگی، اسکان و تغذیه زائران را از برنامه‌های مختلف این موکب خواند و گفت: با مشارکت عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و از محل نذورات مردمی، روزانه در سه وعده صبحانه، نهار و شام از زائران پذیرایی می شود.

مقدسی، با اشاره به تهیه و توزیع روزانه بیش از یکهزار پرس غذای گرم در این موکب، بیان کرد: مهمترین شاخصه خدمت‌رسانی خادمان امام حسین(ع) در این موکب، برادری و مودت و همراهی جوانان مومن و معتقد دو کشور دوست و همسایه ایران و عراق و سبقت گرفتن در نوکری و خدمت رسانی به زائران است.

وی ادامه داد: اقامه عزا و روضه‌خوانی مداحان و ذاکران این کانون در مکانی مشخص از حرم مطهر حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، یکی دیگر از برنامه های شاخص اربعین حسینی است که در این ایام با استقبال خوب زائران ایرانی، عراقی و خارجی مواجه شده است.

مدیر کانون فرهنگی هنری محبان شاهزاده علی اکبر(ع) کرمانشاه، همچنین از اعزام زائر اولی ها و پرداخت کمک هزینه سفر به عتبات عالیات از سوی این کانون به 14 نفر خبر داد و گفت: بخشی دیگر از فعالیت های کانون با مدیریت واحد خواهران و جوانان فعال کانون در شهر کرمانشاه با ارائه خدمات اسکان و پذیرایی به زائران اربعین حسینی است که مقصد سفر خود را مرز خسروی و مهران قرار داده‌اند.