دایر شدن آشپزخانه دائمی برای پذیرایی از زائران در موکب نور الحسین(ع)
داير شدن آشپزخانه دائمي براي پذيرايي از زائران در موکب نور الحسين(ع)
به همت کانون فرهنگی هنری «نور» شهر کرمانشاه صورت پذیرفت؛

دایر شدن آشپزخانه دائمی برای پذیرایی از زائران در موکب نور الحسین(ع)

کانون فرهنگي هنري نور با محوريت موکب نورالحسين(ع) و راه اندازي آشپزخانه دائمي، پذيراي زائران حضرت اباعبدالله الحسين(ع) است.
شناسه خبر : 40570 تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۰۴

«حجت‌الله قاسمی» در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه، از آمادگی کانون فرهنگی هنری «نور» مسجد نورالحسین(ع) برای میزبانی از زائران کربلای معلی خبر داد و گفت: موکب نورالحسین(ع) در دو بخش اسکان و تغذیه افتخار میزبانی از زوار حضرت اباعبدالله الحسین(ع) را دارد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری نور، با اشاره به افزایش روز افزون کاروان های اعزامی از زائران در شهر کرمانشاه، اظهار کرد: دروازه کربلا این روزها به واقع شور و حال کربلایی گرفته است. تلاش ما در موکب نورالحسین(ع) هم این است که خاک پای زائران امام حسین(ع) را سرمه چشمان خود کنیم.

 

وی از دایر شدن آشپزخانه دائمی در کانون نور به منظور پخت غذای گرم و پذیرایی از زائران امام حسین(ع) خبر داد و ابراز کرد: با همت خیرین و مردم ولایت مدار کرمانشاه که با اهدای نذورات نقدی و غیر نقدی ما را همراهی می کنند، روزانه قادر به پخت بیش از 1000 پرس غذای گرم در این مرکز هستیم.

 

قاسمی، با اشاره به تعامل و هماهنگی های به عمل آمده با سایر موکب های کانون های مساجد در کرمانشاه به منظور تسهیل در امر خدمت رسانی و میزبانی از زائران، گفت: علاوه بر مساجد و حسینیه‌ها، با توجه به مسیر ورود و حضور زائران، با نزدیکترین مراکز جهت اسکان، تغذیه و پذیرایی از زائران؛ هماهنگی های لازم به عمل می آید.

 

وی گفت: روز گذشته با هماهنگی سپاه ناحیه کرمانشاه، در اردوگاه توحید کرمانشاه به صرف ناهار میزبان 60 نفر از زائران اربعین حسینی بودیم.