نهضت بازگشت به مسجد با مهارت‌افزایی و ایجاد اشتغال در کانون‌های مساجد کرمانشاه
نهضت بازگشت به مسجد با مهارت‌افزايي و ايجاد اشتغال در کانون‌هاي مساجد کرمانشاه
هر مسجد یک پایگاه اشتغال؛

نهضت بازگشت به مسجد با مهارت‌افزایی و ایجاد اشتغال در کانون‌های مساجد کرمانشاه

مدير ستاد فهما استان کرمانشاه، با اشاره به اجراي طرح باران برکت با محوريت کانون هاي مساجد، شعار اين طرح را هر مسجد يک پايگاه اشتغال خواند و گفت: رويکرد اين عمليات فرهنگي، نهضت بازگشت به مسجد است.
شناسه خبر : 40532 تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۳:۵۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) کرمانشاه، حجت الاسلام «افشين کلات پور» امروز (شنبه، ۱۲ شهريور) در ديدار با معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد حضرت امام خميني (ره) استان کرمانشاه، از اجراي طرح باران برکت در مساجد منتخب شهر کرمانشاه خبر داد.

 مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه، با اشاره به ابعاد مختلف مهارت افزايي، ايجاد اشتغال و مباحث تربيتي در اين طرح، اظهار کرد: رويکرد اين عمليات فرهنگي اشتغال محور، نهضت بازگشت به مسجد است به گونه اي که هر مسجد به يک پايگاه اشتغال تبديل شود.

«کيانوش ابيدار» معاون اشتغال و خودکفايي کميته امداد حضرت امام(ره) استان کرمانشاه، نيز در اين ديدار اجراي طرح‌ باران برکت را با توجه به رويکرد جهادي و محروميت زدايي آن، مايه خير و برکت براي استان کرمانشاه و مددجويان امداد خواند.

در ادامه «پريسا قاسمي» ايده پرداز طرح باران برکت، هم به ارائه گزارشي از اجراي موفق طرح تربيت مربي با آموزش ۱۲۰ نفر از بانوان پرداخت و گفت: اين طرح براي اولين بار در کشور با محوريت کانون هاي مساجد در استان کرمانشاه در حال اجرا است.