جانمایی موکب «شهدای کرمانشاه» در شهرستان مرزی قصر شیرین
جانمايي موکب «شهداي کرمانشاه» در شهرستان مرزي قصر شيرين

جانمایی موکب «شهدای کرمانشاه» در شهرستان مرزی قصر شیرین

مدير ستاد هماهنگي کانون‌هاي مساجد استان کرمانشاه و دست اندرکاران موکب شهداي کرمانشاه به منظور جانمايي و استقرار اين موکب به شهرستان مرزي قصر شيرين سفر کردند.
شناسه خبر : 40409 تاریخ انتشار : ۷ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۰۹:۲۶

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه، حجت الاسلام «افشین کلات پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، به همراهی کارشناسان ستاد فهما استان و دست اندرکاران موکب شهدای کرمانشاه به منظور بازدید از امکانات و ظرفیت های شهرستان قصرشیرین برای پذیرایی از زائران اربعین حسینی به این شهر مرزی سفر کردند.

 

حجت الاسلام کلات پور و همراهان در ابتدای این سفر با حضور در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین با «نادر حیدریان» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به منظور به کارگیری ظرفیت های انجمن های ادبی، فرهنگی و هنری شهرستان قصرشیرین دیدار کردند.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قصرشیرین  در این دیدار ضمن اعلام آمادگی این اداره و هنرمندان و فعالان فرهنگی کانون های فهما شهرستان به منظور میزبانی از زائران اربعین حسینی، گفت: تمام ظرفیت ها و امکانات فرهنگی و هنری شهرستان قصرشیرین برای ارائه خدمات مطلوب به زائران اباعبدالله الحسین(ع) با محوریت موکب شهدای کرمانشاه بسیج خواهد شد.

 

بر پایه این گزارش: حجت الاسلام کلات پور در این سفر ضمن دیدار با مسئولین هنگ مرزی و گمرک خسروی، از زیرساخت ها و گیت های این پایانه بین المللی نیز بازدید به عمل آورد.

 

وی همچنین در دیدار با معاون سیاسی امنیتی فرمانداری قصرشیرین و نماینده ویژه فرماندار در امور مرتبط با موکب های اربعین حسینی، بر ضرورت دیده شدن برنامه های فرهنگی، تبلیغی و هنری برای زائران در مسیر عبور از مرز خسروی و شهرستان قصرشیرین تأکید کرد و از آمادگی کانون های فرهنگی هنری مساجد برای اجرای برنامه های گسترده فرهنگی و هنری در رده های سنی مختلف در موکب شهدای کرمانشاه خبر داد.

 

گفتنی است، موکب شهدای کرمانشاه (کانون های مساجد) یکی از مواکب شناسنامه دار استان است که با محوریت ارائه خدمات فرهنگی، راهنمایی و اسکان زائران در مساجد به ارائه خدمت می پردازد.