ارائه عملکرد کانون‌های مساجد استان کرمانشاه و طرح ملی «باران برکت» در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی
ارائه عملکرد کانون‌هاي مساجد استان کرمانشاه و طرح ملي «باران برکت» در حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي

ارائه عملکرد کانون‌های مساجد استان کرمانشاه و طرح ملی «باران برکت» در حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی

مدير ستاد فهما استان کرمانشاه، گزارش مبسوطي از عملکرد کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در اجراي طرح ملي باران برکت با رويکرد نهضت بازگشت به مسجد در حضور وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي ارائه کرد.
شناسه خبر : 40400 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۲۲:۲۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه اي (فهما) کرمانشاه، همزمان با هفته گراميداشت دولت، ميز ارتباطات مردمي با حضور نماينده رئیس جمهور «محمدمهدی اسماعيلي» وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي روز (جمعه،۴شهريور) همزمان با نماز عيبادي سياسي جمعه در مسجد جامع کرمانشاه برگزار شد.

 

حجت الاسلام «افشين کلات پور» مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه، در ديدار چهره به چهره وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي با مردم کرمانشاه حضور يافت و ضمن ارائه گزارشي از فعاليت‌ها و دستاوردهاي کانونهاي فهما به تشريح طرح ملي اشتغالزايي، مهارت افزايي و مباحث تربيتي با عنوان «باران برکت» پرداخت.

 

وي به ارائه گزارشي از برنامه ها، عملکرد و دستاوردهاي کانونهاي فهما استان کرمانشاه پرداخت و گفت: طرح ملي «باران برکت» در لبيک به فرمان مقام معظم رهبري براي کمک به چرخه توليد و اشتغالزايي با محوريت کانون هاي مساجد کرمانشاه در حال اجرا است.

 

حجت الاسلام کلات پور، با بيان اينکه هر مسجد به‌ يک‌ پايگاه اشتغال تبديل مي شود، ابراز کرد: نهضت بازگشت به مسجد، با اجراي اين طرح و ساير برنامه هاي فرهنگي و هنري با قوت و جديت هرچه تمام تر در حال پيگيري است.

 

گفتني است، طرح کشوري باران برکت در حال حاضر با محوريت ۱۰ کانون منتخب کرمانشاه در حال اجرا است.