حضور فعال و پرشور جوانان، مصداق پویایی و نشاط مسجد است
حضور فعال و پرشور جوانان، مصداق پويايي و نشاط مسجد است
مدیر ستاد فهما کرمانشاه در آیین بزرگداشت روز جهانی مسجد:

حضور فعال و پرشور جوانان، مصداق پویایی و نشاط مسجد است

حجت الاسلام کلات پور، معيار پويايي و نشاط مسجد را در جذب و حضور فعال و پرشور جوانان و نوجوانان دانست و گفت: کانون هاي فهما در اين عرصه خوش درخشيده‌اند.
شناسه خبر : 40248 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۲:۳۵

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، شب گذشته(دوشنبه، 31 مرداد) که در مسجد سردار شهید مجید زارعی برگزار شد، گفت: کانون فرهنگی هنری شهید زارعی طی سال های گذشته فعالیت موثر و درخور ستایشی در عرصه های مختلف داشته است.

 

وی این مسجد کوچک و در عین حال پویا را یکی از مصداق های کارآمدی و تأثیرگذاری کانون های فهما در رونق بخشیدن به مساجد، با محوریت امام جماعت و حضور فعال جوانان و نوجوانان در برنامه های مختلف مسجد و کادرسازی برای آینده انقلاب برشمرد.

 

مدیر فهما استان کرمانشاه، ابراز کرد: توجه و اهتمام ویژه مسئولین ارشد استان به مسجد شهید زارعی به واسطه سرمایه های انسانی است که در این کانون گردهم آمده اند و رمز موفقیت آن در انسجام، همدلی و همراهی بسیار خوب میان ارکان مسجد است.

 

وی با ابراز خرسندی از تصویب طرح قلع بنا و بازسازی مسجد شهید زارعی با پیشنهاد طرح بسیار خوب متشکل از سالن مطالعه، حسینیه و بخش های مختلف در این مسجد قدیمی و اثرگذار که در مسیر زائران اربعین حسینی قرار دارد، گفت: اجرای این طرح فرصت بسیار خوبی و ارزشمندی برای گسترش برنامه های و فعالیت های مسجد و کانون شهید زارعی است.

 

حجت الاسلام کلات پور، در ادامه با تأکید بر لزوم اختصاص اعتبارات فرهنگی به کانون های فرهنگی هنری مساجد، ابراز کرد: مسجدی، تراز است که با محوریت امام جماعت و حضور فعال جوانان فعالیت می کند این ویژگی بارز در کانون های فرهنگی هنری مساجد به عنوان یک اصل اساسی مورد توجه است.

 

وی با بیان اینکه بالاترین هدیه برای انسان این است که خادم مسجد و خانه خدا باشد، عنوان کرد: مقدمات لازم برای برپایی موکب های کانون های فرهنگی هنری مساجد با همکاری و هماهنگی ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در حال برنامه ریزی است تا به بهترین شکل ممکن بتوانیم پذیرای میهمانان و زوار اباعبدالله الحسین(ع) باشیم.