تجلیل از مسجد و کانون فرهنگی هنری شهید زارعی در کرمانشاه
تجليل از مسجد و کانون فرهنگي هنري شهيد زارعي در کرمانشاه
در راستای گرامیداشت روز جهانی مسجد ص ورت پذیرفت؛

تجلیل از مسجد و کانون فرهنگی هنری شهید زارعی در کرمانشاه

همزمان با گراميداشت روز جهاني مسجد، از ارکان مسجد و کانون فرهنگي هنري شهيد زارعي به عنوان يکي از مساجد منتخب و فعال استان کرمانشاه به صورت نمادين تجليل شد.
شناسه خبر : 40247 تاریخ انتشار : ۱ شهريور ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۱:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه، در راستای گرامیداشت روز جهانی مسجد، در مراسمی که شب گذشته (دوشنبه، 31 مرداد) در مسجد شهید زارعی کرمانشاه برگزار شد، از امام جماعت، رئیس هیئت امنا، مدیر کانون فرهنگی هنری و مسئول واحد خواهران این مسجد تقدیر به عمل آمد.

 

این مراسم با حضور حجت الاسلام «افشین کلات پور» مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، کارشناسان این ستاد و همچنین نمازگزاران و اهل مسجد برگزار شد.

 

بر پایه این گزارش : کانون فرهنگی هنری سردار شهید «مجید زارعی»، طی سال های اخیر با جذب جوانان و نوجوانان پرشور و انقلابی در پنج شهرک پیرامون مسجد، به عنوان یکی از کانون های شاخص و منتخب شهر کرمانشاه در عرصه های مختلف  شناخته شده است، از جمله این فعالیت ها می‌توان به برپایی موکب و پذیرایی از زائران اربعین حسینی، اقدامات موثر مواسات و همدلی، راه اندازی کارگاه های تولید اقلام بهداشتی و ماسک در دوران شیوع کرونا و جلب مشارکت دستگاه های مختلف در رفع مشکلات محله اشاره کرد.

 

گفتنی است، در آئین بزرگداشت روز جهانی مسجد که به همت ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه برگزار شد، از حجت الاسلام «عین اله یعقوب زاده» امام جماعت مسجد، «محمد حسینی» رئیس هیئت امنا و رابط فرهنگی کانون، «مهدی محبی» مسئول کانون و «مهناز امیری» مسئول واحد خواهران مسجد شهید زارعی با اهداء لوح سپاس قدردانی شد.