تجلیل از چهره‌های قرآنی و برترین رابطان فهما 1400 در کرمانشاه
تجليل از چهره‌هاي قرآني و برترين رابطان فهما 1400 در کرمانشاه

تجلیل از چهره‌های قرآنی و برترین رابطان فهما 1400 در کرمانشاه

همايش تجليل از برگزيدگان مسابقات قرآني مدهامتان و کانون هاي رابط فهما 1400، روز پنج شنبه، 19 خرداد در تالار فرهنگي هنري بعثت برگزار شد.
شناسه خبر : 38178 تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۱ زمان انتشار : ۱۳:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) کرمانشاه، همزمان با دهه کرامت و در آستانه آغاز چهارمین رویداد ملی فهما، از برترین های مسابقات قرآن مدهامتان و کانون های رابط رویداد فهما 1400 تجلیل شد.

 

آیین تجلیل از 47 چهره قرآنی و 25 کانون رابط برتر فهما 1400، روز (پنج شنبه، 19 خرداد) با حضور مجتبی میرزایی نسب مدیر دفتر فرهنگی و تولید محتوا ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور، علی صفدری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه، مسئولان دستگاه های مختلف اجرایی و فعالین کانون های فهما در تالار بعثت کرمانشاه برگزار شد.

 

در این مراسم از نفرات اول تا سوم مرحله استانی پانزدهمین دوره جشنواره قرآن مدهامتان در رشته های حفظ کل، قرائت ترتیل، قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، مکبری، اذان، حفظ جزء سی و بخش استعدادیابی با اهداء لوح سپاس و جوایزی تقدیر شد.

 

این جشنواره قرآنی که طی سال های اخیر به صورت مجازی برگزار شده است، یکی از شاخص ترین برنامه های رویداد ملی فهما در رواق نور(یکی از رواق های 12 گانه این طرح ملی) است.

 

معرفی و تجلیل از 25 مدیر کانون فرهنگی هنری که رابط فهما در شهرستان های مختلف استان کرمانشاه هستند و بیشترین فعالیت را در رویداد ملی فهما 1400 به ثبت رسانده اند، یکی دیگر از بخش های مهم این مراسم بود.

 

گفتنی است، کانون های فهما استان کرمانشاه در سال گذشته با کسب بیش از 3 میلیون امتیاز در جایگاه چهارم کشور قرار گرفتند این درحالی است که شهر کرمانشاه در میان شهرهای دارای 150 تا 200 کشور رتبه اول کشور را به خود اختصاص داد و شهرستان های گیلانغرب، ثلاث باباجانی و دالاهو نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.