کانون‌های فهما رکن اصلی مساجد هستند/ تولید محتوا و آثار فاخر فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد
کانون‌هاي فهما رکن اصلي مساجد هستند/ توليد محتوا و آثار فاخر فرهنگي و هنري در کانون‌هاي مساجد
به مناسبت سالروز تاسیس کانون‌های مساجد؛

کانون‌های فهما رکن اصلی مساجد هستند/ تولید محتوا و آثار فاخر فرهنگی و هنری در کانون‌های مساجد

مديرکل تبليغات اسلامي استان کرمانشاه، گفت: کانون هاي فهما رکن اصلي مساجد هستند بايد راهبرد محله محور براي نقش آفريني در رفع مشکلات مردم داشته باشند.
شناسه خبر : 35641 تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۲۳:۵۶

به گزارش استاد ارتباطات رسانه‌اي (فهما) استان کرمانشاه، همزمان با فرارسيدن بيست و نهمين سالروز تاسيس کانون هاي فرهنگي هنري مساجد مصادف با 18 اسفند، مدير و کارکنان ستاد فهما استان کرمانشاه با حضور بر دفتر مديرکل تبليغات اسلامي استان کرمانشاه و عضو شوراي هماهنگي کانون هاي مساجد استان، با وی ديدار و گفتگو کردند.

حجت‌الاسلام افشين کلات پور مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه در اين نشست به ارائه گزارشي از فعاليت يک سال گذشته اين مجموعه پرداخت و گفت: در حالي که ۲۹ سال از عمر کانون هاي فهما مي گذرد کارنامه اي درخشان از فعاليت آنان در سنگر مساجد به جاي مانده است.

وي با اشاره به تصويب اساسنامه کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در سال ۹۷ ابراز کرد: رويداد فهما يکي از برگ‌هاي زرين در کارنامه پر افتخار کانون هاي فرهنگي هنري مساجد با بيش از ۴۰ برنامه است که انعکاس دهنده آثار و توليدات فاخر فرهنگي، هنري، کارآفريني، فن آوري و ايده پردازي بچه هاي مسجد است.

حجت الاسلام کلات پور، همچنين به نقش آفريني بچه هاي مسجد در رزمايش مواسات وهمدلي اشاره کرد و گفت: 12 محموله گوشت و دو مرحله ذبح قرباني مشارکتي با ارزش بيش از 40 ميليارد ريال، در قالب طرح قرباني اول ماه با همت خيرين برنامه تلويزيوني سمت خدا و موسسه حضرت خديجه(سلام الله عليها) قم و با هدايت و مديريت کانون هاي فرهنگي هنري مساجد در سطح استان کرمانشاه توزيع شده است .