اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن مدهامتان در کرمانشاه
اعلام اسامي برگزيدگان مسابقات قرآن مدهامتان در کرمانشاه

اعلام اسامی برگزیدگان مسابقات قرآن مدهامتان در کرمانشاه

پانزدهمين مرحله استاني مسابقات قرآن مدهامتان ويژه اعضاي کانون هاي مساجد با اعلام نفرات برتر در 8 رشته به کار خود پايان داد.
شناسه خبر : 35181 تاریخ انتشار : ۲۳ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۴:۰۰

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، همزمان با ایام الله دهه فجر داوری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با حضور 6 نفر از داوران برجسته استان کرمانشاه به عمل آمده و در پایان نفرات برتر در رشته‌های مختلف این جشنواره مشخص شدند.

 

در رشته حفظ کل امیرحسین امیری از کانون رهپویان ولایت شهرستان صحنه در جایگاه اول قرار گرفت و میلاد عباسی از کانون  قاسم ابن الحسن(ع) شهرستان کرمانشاه رتبه دوم را کسب کرد .

 

در رشته قرائت ترتیل رده سنی بالای ۱۶ سال، صلاح الدین فتاحی از کانون حضرت ابراهیم(ع) شهرستان پاوه و رسول عزیزی از کانون محبان حضرت علی اکبر(ع)  کرمانشاه به ترتیب رتبه های اول و دوم را کسب کرده و مبین سلطانی از کانون عصر ظهور کرمانشاه و محمد فتاحی از کانون هدی شهرستان پاوه به صورت مشترک سوم شدند.

 

در بخش خواهران نیز به ترتیب نرگس آقایی از کانون شهدای سنقر، مریم براتی از کانون مهر کرمانشاه و مهسا مرآتی از کانون امامزاده احمد سنقر رتبه‌های اول تا سوم این رشته را به خود اختصاص دادند .

 

در رشته قرائت ترتیل بالای ۱۶ سال، علیرضا مختاری از کانون امام خمینی(ره) کرمانشاه، پرهام حاجی علیانی از کانون محمد رسول الله(ص) کرمانشاه و علیرضا نوروزیان از کانون خاتم الانبیا شهرستان سنقر جایگاه اول تا سوم را کسب کردند.

 

فاطمه شهرستانی از کانون قبا کرمانشاه، یگانه رضایی از کانون وباقرالعلوم(ع) کرمانشاه و بشریعظیمی از کانون مرصاد  کرمانشاه نیز در این رشته موفق به احراز رتبه‌های اول تا سوم شدند.

 

رتبه های اول تا سوم رشته قرائت تحقیق نیز به آقایان رضا رحمانی از کانون محبان علی اکبر(ع) کرمانشاه، علی بهرامیان از کانون محمد رسول الله(ص) کرمانشاه و حسین کرمی راد از کانون نورالمهدی(عج) کرمانشاه اختصاص یافت.

 

در بخش خواهران نیز فرنوش زنگیشه از کانون انبیا کرمانشاه و سیده فاطمه حسینی یکتا از کانون ولیعصر(عج) شهرستان اسلام آباد غرب رتبه های اول و دوم را کسب کردند.

 

در رشته‌ی مکبری؛ امیرعلی وحیدنیا از کانون فاطمیه کنگاور، محمد رضا یاوری از کانون الزهرا (س)اسلام اباد غرب و امیر رضا جعفری از کانون ولیعصر(عج) اسلام آباد غرب رتبه‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند .

 

علی فخاری و فرشاد جهانگیری از کانون شهدای سنقر به ترتیب رتبه های اول و دوم رشته اذان را کسب کرده و حسین قبادی از کانون معرفت نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

 

در رشته قرائت نماز بخش برادران نیز امیر محمد پناهی از کانون امام علی (ع) شهرستان سنقر، امیرحسین احمدی از کانون مصباح الهدی کرمانشاه رتبه های اول و دوم را احراز کرده و امیر محمد طهماسبی از کانون رهروان قرآن کرمانشاه و رایان عزیزی از کانون شهدای رفیع شهرستان سرپل ذهاب به صورت مشترک سوم شدند.

 

 در بخش خواهران این رشته نیز مهیا خسروی از کانون حضرت قاسم(ع) کرمانشاه، زهرا فلاحی از کانون شهدای رفیع سر پل ذهاب و یگانه کلهری از کانون پیروان حضرت مهدی(عج) کرمانشاه جایگاه اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.

 

گفتنی است، در ارزیابی داوران مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان؛ کانون منجی موعود(عج) مسجد جامع رضوی کرمانشاه نیز در بخش استعدادیابی به ترتیب محمد یزدان زمانی اصل، محمدرضا نجفی و پرهام سلگی را در رتبه‌های اول تا سوم به جامعه قرآنی بچه های مسجد معرفی کرد.