آمادگی کانون های مساجد کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن
آمادگي کانون هاي مساجد کرمانشاه براي حضور در راهپيمايي ۲۲ بهمن

آمادگی کانون های مساجد کرمانشاه برای حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن

کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه، با دعوت از عموم مردم براي خلق حماسه اي ديگر آمادگي خود را جهت حضور پرشور در راهپيمايي دشمن شکن يوم الله ۲۲ بهمن اعلام کردند.
شناسه خبر : 35119 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۲:۳۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای  (فهما) استان کرمانشاه، کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در بیانیه ای ضمن تبریک فرارسیدن بهار آزادی به ملت ایران و اعلام بیعت مجدد با ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای(مدظله العالی) و تجدید میثاق با آرمان های بلند امام خمینی(ره) و شهیدان تاریخ ساز انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به ویژه شهدای مظلوم و فداکار مدافع حرم، از آحاد ملت غیور ایران برای حضور پرشور در جشن پیروزی انقلاب در راهپیمایی 22 بهمن دعوت به عمل آوردند.

 

کانون های مساجد استان کرمانشاه در این بیانیه با اشاره به حضور منسجم و یکپارچه خود در سراسر استان، اعلام کردند: بچه های مسجد، در راهپیمایی خودرویی و موتوری این روز، همچون سال های گذشته به همراه خانواده های خود و هماهنگ با ملت شریف ایران، با در دست داشتن پرچم های سه رنگ کشور عزیزمان در این حماسه ملی حضور پیدا می کنند.

 

گفتنی است، راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در شهر کرمانشاه از ساعت 9:30 صبح روز جمعه  به صورت خودرویی، از میدان آزادی به سمت میدان فردوسی برگزار می شود.