اهدای540 جلد کتاب به کانون های فهما کرمانشاه
اهداي540 جلد کتاب به کانون هاي فهما کرمانشاه
همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر؛

اهدای540 جلد کتاب به کانون های فهما کرمانشاه

مدير ستاد هماهنگي کانون هاي فرهنگي هنري مساجد استان کرمانشاه، از اهداء بيش از 500 جلد کتاب به کتابخانه هاي تازه التأسيس و مخزن دار کانون هاي فهما کرمانشاه خبر داد.
شناسه خبر : 35093 تاریخ انتشار : ۲۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۰:۵۳

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، اظهار کرد: توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی یکی از رسالت های ذاتی کانون های فرهنگی هنری مساجد است که از ابتدای فعالیت با راه اندازی کتابخانه ها در جوار مساجد نقش مهمی در این راستا ایفا کرده اند.

 

وی اجرای طرح شنبه های کتاب از برنامه های شاخص رویداد فهما را طی سه سال اخیر یکی از اتفاقات مبارکی دانست که با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای معرفی کتاب های ارزشی و تشویق نمازگزازان و نوجوانان و جوانان به مطالعه و کتاب و کتابخوانی رقم خورده است.

 

حجت الاسلام کلات پور، در ادامه با تقدیر از حمایت های ستاد فهما کشور و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از کتابخانه های مساجد، ابراز کرد: اهداء کتاب یکی از برنامه های حمایتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در راستای گسترش فرهنگ کتابخوانی و توسعه و تجهیز کتابخانه‌ها به منابع بیشتر است.

 

وی عنوان کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه در راستای این طرح، 540 جلد کتاب در عناوین دینی، قرآنی، ادبیات، فرهنگی و اجتماعی جهت توزیع در کتابخانه های مساجد شهری و روستایی به ستاد فهما استان اهداء کرده است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگری هنری مساجد استان کرمانشاه، ارزش ریالی این کتاب ها را بیش از 200 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ، توزیع این کتاب ها با اولویت کتاب خانه های تازه تأسیس مساجد و تجهیز کتابخانه های مخزن دار و باز در شهرکرمانشاه صورت گرفت.