تعامل ستاد فهما کرمانشاه با کمیته امداد امام خمینی(ره)/اهدای 400 سری جهیزیه به نوعروسان
تعامل ستاد فهما کرمانشاه با کميته امداد امام خميني(ره)/اهداي 400 سري جهيزيه به نوعروسان
با محوریت مراکز نیکوکاری فعال در کانون های مساجد؛

تعامل ستاد فهما کرمانشاه با کمیته امداد امام خمینی(ره)/اهدای 400 سری جهیزیه به نوعروسان

حجت‌الاسلام کلات‌پور، با اشاره به تهيه جهيزيه براي 400 نوعروس تحت حمايت کميته امداد امام خميني(ره) گفت: بچه‌هاي مسجد همواره در عرصه کمک و همدلي پيشتاز بوده‌‌اند.
شناسه خبر : 34938 تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۳:۱۱

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در حاشیه برگزاری همایش اهدای 400 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد، در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان کرمانشاه، گفت: کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از اولین نهادهای انقلابی مورد تأیید حضرت امام(ره) است که خدمات شایان توجهی در راستای خدمت رسانی به مستضعفان و نیازمندان دارد.

 

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه، با اشاره به فعالیت مراکز نیکوکاری در مساجد و ارتباط تنگاتنگ این مراکز با کانون های فرهنگی هنری مساجد این استان، اظهار کرد: تعامل و همراهی بچه های مسجد با این مراکز، برای گره گشایی از خانواده های عزتمند و آسیب دیده از کرونا در محله های پیرامونی مسجد بسیار خوب و قابل توجه است.

 

وی در ادامه، کمک های مومنانه کانون های مساجد در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و رزمایش مواسات و همدلی را مورد اشاره قرار داد و افزود: تهیه بسته های ارزاق، ذبح قربانی اول ماه، توزیع بسته های بهداشتی و ماسک، مشارکت در تهیه جهیزیه برای نوعروسان نیازمند، تهیه وسایل گرمایشی و سرمایشی و بسته های تحصیلی از جمله اقدامات انسان دوستانه ای است که به عنوان یک فرهنگ اصیل اسلامی و ایرانی سرلوحه کار کانون های فرهنگی هنری مساجد بوده است.

 

حجت الاسلام کلات‌پور با اشاره به اینکه روند کمک رسانی به اقشار نیازمند در کانون های مساجد همچنان ادامه دارد، ابراز کرد: برخی از کانون های فعال در سطح شهر کرمانشاه و شهرستان های تابعه به صورت ویژه با نگاه کمک به ازدواج جوانان، در حوزه تهیه جهیزیه به فعالیت می پردازند.

 

حجت الاسلام کلات پور، در پایان برگزاری رایگان کلاس های آموزشی و تقویت درسی ویژه دانش آموزان در مساجد، خرید تبلت با جلب مشارکت خیرین نیکوکار، تعمیر منازل نیازمندان و پخت غذای گرم را از دیگر برنامه های کانون های فهما در راستای رزمایش مواسات و همدلی برشمرد.