پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان به ایستگاه داوری رسید
پانزدهمين دوره مسابقات مدهامتان به ايستگاه داوري رسيد

پانزدهمین دوره مسابقات مدهامتان به ایستگاه داوری رسید

داوري مرحله استاني پانزدهمين دوره مسابقات قرآن مدهامتان، ويژه اعضاي کانون هاي فهما کرمانشاه در دو نوبت صبح و عصر امروز(دوشنبه، 11 بهمن) برگزار شد.
شناسه خبر : 34797 تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۷:۴۴

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) استان کرمانشاه، پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در قالب یکی از برنامه های شاخص  سومین رویداد ملی فهما 1400 و در قالب رواق تخصصی نور برگزار شد.

 

این مسابقات در دو بخش خواهران و برادران در رشته های اذان، حفظ(جزء 30  و حفظ کل)، قرائت(تحقیق، ترتیل و تقلیدی)، قرائت نماز(صحیح خوانی)، مفاهیم و مکبری در بستر سامانه بچه های مسجد برگزار شد.

 

اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد طی دو سال اخیر، با توجه به شیوع کرونا به صورت غیرحضوری با ضبط فیلم و ارسال فایل اثر خود در سامانه بچه های مسجد در این رویداد قرآنی مشارکت کرده اند.

 

داوری مرحله استانی پانزدهمین دوره مسابقات قرآن مدهامتان، امروز(دوشنبه، 11 بهمن) در دو نوبت صبح و عصر با حضور 6 نفر از داوران مجرب استان به انجام رسید.

 

گفتنی است، در این دوره از مسابقات 685 نفر از اعضای کانون های مساجد استان کرمانشاه برای کسب عناوین برتر با هم به رقابت می پردازند که این میزان استقبال در مقایسه با 318 شرکت کننده در دوره چهاردهم، رشدی بیش از 2 برابر داشته است.