19 کانون منتخب استان کرمانشاه جواز حضور در مرحله کشوری رویداد فهما را کسب کردند
19 کانون منتخب استان کرمانشاه جواز حضور در مرحله کشوري رويداد فهما را کسب کردند

19 کانون منتخب استان کرمانشاه جواز حضور در مرحله کشوری رویداد فهما را کسب کردند

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به جايگاه چهارم استان کرمانشاه در سومين رويداد ملي فهما، گفت: 19 کانون منتخب استان کرمانشاه به رقابت کشوري رويداد فهما راه يافتند.
شناسه خبر : 34331 تاریخ انتشار : ۲۳ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۷:۵۰

حجت الاسلام افشین کلات پور مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، در گفت و گو با ستاد ارتباطات رسانه ای(فهما) از استان کرمانشاه، با اشاره به برگزاری جلسه کمیته انتخاب و داوری رویداد فهما در این ستاد استانی، گفت: 19 کانون منتخب از استان کرمانشاه جواز حضور در مرحله کشوری سومین رویداد فهما را کسب کردند.

 

وی با اشاره به برگزاری نشست کمیته انتخاب در سه سطح مصاحبه با مدیران کانون ها، نشست کارشناسان ستاد استان کرمانشاه و نشست وبیناری با حضور ناظر ستاد فهما کشور، اظهار کرد: انتخاب و معرفی کانون های برتر استان، براساس شاخص های عمومی و اختصاصی در 12 رواق و عرصه تخصصی صورت گرفت.

 

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه، با بیان اینکه سومین رویداد فهما از مهر تا آذرماه 1400 با شعار «به توان مردم» و در قالب سه شبستان و 12 رواق برگزار شد، عنوان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه براساس امتیازات احزار شده در رویداد فهما، برنامه های جنبی و ظرفیت های خود برای رقابت با سایر کانون های برتر استان ها، به ستاد فهما کشور معرفی شدند.

 

وی اعلام کرد: کانون های منتخب در رواق های نور، همدلی، نمایش، کتاب، کارآفرینی، قلم، فیلم، سرود، رسانه، دانش، ترنج و رواق فن آوری انتخاب و به مرحله کشوری رویداد فهما راه یافته اند.

 

حجت الاسلام کلات پور، با بیان اینکه 575 کانون فرهنگی هنری استان کرمانشاه در این رویداد ارزشمند مشارکت داشته اند، گفت: با توجه به شاخص های تشکیلاتی، مسجد محور و جذابیت برنامه های فرهنگی و هنری؛ تعداد زیادی از کانون های استان کرمانشاه قابلیت حضور در این رقابت را داشتند.

 

وی با اشاره به انتخاب کانون های برتر از شهرستان های مختلف با نگاه تمرکز زدایی، عدالت محور و توجه به تنوع های قومی و مذهبی استان کرمانشاه، خاطرنشان کرد: کانون های منتخب راه یافته به این مرحله، از برترین و موثرترین کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هستند.

 

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه، با قدردانی از زحمات همکاران ستاد استانی و اهتمام ویژه کانون های فهما کرمانشاه در سومین رویداد فهما، ارتقاء 25 پله ای رتبه استان کرمانشاه از جایگاه 29 در طرح ملی ایران قوی به رتبه 4 کشوری را حاصل زحمات و روحیه مسجد محوری مجموعه ستاد استانی و فعالین کانون های مساجد دانست و ابراز امیدواری کرد: با توجه به ظرفیت ها و توان بالای کانون ها، شاهد درخشش برترین های استان در مرحله نهایی سومین رویداد فهما باشیم.