برکت فاطمی سر سفره‌های محرومان کرمانشاهی آمد/توزیع 1200 بسته گوشت قربانی همزمان با ایام فاطمیه
برکت فاطمي سر سفره‌هاي محرومان کرمانشاهي آمد/توزيع 1200 بسته گوشت قرباني همزمان با ايام فاطميه
مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه؛

برکت فاطمی سر سفره‌های محرومان کرمانشاهی آمد/توزیع 1200 بسته گوشت قربانی همزمان با ایام فاطمیه

حجت‌الاسلام کلات‌پور از توزيع 1200 بسته گوشت قرباني ميان نيازمندان استان کرمانشاه به همت خيرين برنامه تلويزيوني سمت خدا و موسسه حضرت خديجه(س) قم، هبه مناسبت ايام فاطميه خبر داد.
شناسه خبر : 33943 تاریخ انتشار : ۹ دی ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۱۱:۴۵

حجت الاسلام «افشین کلات پور » در گفت‌وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما) اظهار کرد: در راستای تداوم طرح نذر قربانی اول ماه قمری که توسط موسسه فرهنگی حضرت خدیجه(س) و خیرین برنامه تلویزیونی سمت خدا با همکاری ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور برگزار می شود، محموله ۱۲۰۰ بسته ای گوشت قربانی به استان کرمانشاه ارسال شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه با اشاره به اختصاص سهمیه فوق العاده ماه صفر و سهمیه ماه ربیع الاول به هر کدام به تعداد ۱۲۰۰ بسته در ماه‌های گذشته، اظهار کرد: این محموله ویژه ماه جمادی الاول و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) است که برکت آن بر سر سفره های خانواده های عزتمند و آسیب دیده از کرونا خواهد رفت.

حجت الاسلام کلات پور، با اشاره به ذبح و بسته بندی گوشت گرم گوسفندی در شرایط کاملا بهداشتی و استاندارد به منظور رساندن نذورات مردمی در بهترین و با کیفیت ترین شکل به دست محرومان، ابراز کرد: وزن هر یک از بسته های ارسالی یک کیلو و ۵۰۰ گرم و ارزش ریالی آن معادل ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان است.

وی اعلام کرد: نذورات قربانی اول ماه قمری که طی دو سال گذشته، در راستای رزمایش مواسات و همدلی و  در قالب ۹ محموله با وزنی بیش از ۱۶ تن به استان کرمانشاه ارسال شده، به تناوب در نقاط مختلف کلان شهر کرمانشاه و شهرستان های تابعه توزیع شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، عنوان کرد: این نوبت از محموله طرح نذر قربانی«ویژه ماه جمادی الاول» در مناطق محروم و حاشیه ای شهر کرمانشاه و  شهرستان های سنقر و دالاهو توزیع خواهد شد.

وی افزود: تمامی مراحل اعم از شناسایی و ثبت اسامی خانواده های عزتمند و آسیب دیده از کرونا در سامانه موسسه حضرت خدیجه(س)، توزیع  و راستی آزمایی به منظور نظارت بر اجرای درست طرح و رسیدن نذورات به محرومین واقعی با نظارت موسسه و ستاد هماهنگی کانون های مساجد کشور صورت می گیرد.

حجت الاسلام کلات پور، همچنین از پیش بینی سامانه پیامکی جهت ارتباط محرومین با خیرین و ثبت بازخورد از نحوه توزیع، سلامت و کیفیت بسته ها، تکریم محرومانِ بهره مند از این طرح و ارائه نظرات و دل نوشته های خانواده ها از طریق شماره ۲۰۰۰۰۳۰۳ خبر داد.

وی در پایان با دعوت از عموم مردم و خیرین استان برای مشارکت در این طرح، گفت: شماره کارت به نام موسسه حضرت خدیجه و قسمت کمک های نقدی در وب سایت این موسسه به آدرس khadije.com به صورت ۲۴ ساعته و آنی جهت مشارکت در این طرح خیرخواهانه مهیا است.