همکاری ستاد فهما و اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در تبادل کتاب‌‌های بچه‌های مسجد
همکاري ستاد فهما و اداره کل نهاد کتابخانه‌هاي عمومي کرمانشاه در تبادل کتاب‌‌هاي بچه‌هاي مسجد
مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه خبر داد؛

همکاری ستاد فهما و اداره کل نهاد کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در تبادل کتاب‌‌های بچه‌های مسجد

حجت‌الاسلام کلات‌پور با اشاره به ويژه‌برنامه‌هاي ستاد فهما کرمانشاه در هفته کتاب گفت: در توافقي که با اداره کل کتابخانه‌هاي عمومي استان انجام شد، امکان تبادل کتاب براي اعضاي کانون‌هاي مساجد کرمانشاه فراهم شد.
شناسه خبر : 32260 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۲۲

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، با اشاره به برگزاری ویژه‌برنامه‌های بیست و نهمین هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران در استان کرمانشاه گفت: به همین مناسبت برنامه های مشترکی میان ستاد هماهنگی کانون های مساجد و اداره کل کتابخانه های عمومی کرمانشاه اجرایی می شود.

مدیر ستاد فهما استان کرمانشاه با اشاره به امکان ثبت نام و عضویت رایگان بچه های مسجد در کتابخانه‌های عمومی به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی، گفت: لیست اسامی و نشانی کتابخانه هایی که نزدیک مساجد قرار دارند، به منظور بهره مندی اعضای کانون های مساجد اعلام شده است.

حجت الاسلام کلات پور، همچنین از رایزنی های به عمل آمده جهت تخصیص کتب جدید به کتابخانه‌های مساجد خبر داد و گفت: امکان تعویض کتاب های مستعمل و غیرقابل استفاده از حیث عناوین و نیازمندی های خاص منطقه با اداره کل کتابخانه های عمومی استان صورت گرفته است.

وی گفت: کتابخانه های کانون های فهما استان کرمانشاه در این طرح می توانند کتاب هایی که دارای کاربرد و استفاده برای آنان نیست را با منابع و عناوین مورد نیاز خود تعویض کنند.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، همچنین با اشاره به شرکت در آیین رونمایی از کتاب سال استان کرمانشاه از اعلام فراخوان و اطلاع رسانی به نویسندگان و صاحبان قلم کانون های مساجد استان جهت شرکت در رویداد سال آینده خبر داد.

وی در ادامه بازدید از کتابخانه های کانون های مساجد استان کرمانشاه به مناسبت هفته کتاب خبر داد و افزود: در این سلسله بازدیدها از کتابداران برتر کانون های فهما استان کرمانشاه تجلیل می شود.