ستاد فهما استان کرمانشاه برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان اعلام آمادگی کرد
ستاد فهما استان کرمانشاه براي کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان اعلام آمادگي کرد

ستاد فهما استان کرمانشاه برای کمک به زلزله‌زدگان هرمزگان اعلام آمادگی کرد

حجت‌الاسلام کلات‌پور، ضمن ابراز همدردي با مردم زلزله‌زده استان هرمزگان، از آمادگي ستاد فهما کرمانشاه به منظور کمک‌رساني به مردم اين استان خبر داد.
شناسه خبر : 32259 تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۰

حجت الاسلام «افشین کلات پور» در گفت وگو با ستاد ارتباطات رسانه‌ای (فهما)، از اعلام آمادگی کارکنان و کانون های مساجد استان کرمانشاه به منظور یاری رسانی به زلزله زدگان استان هرمزگان خبر داد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، با بیان اینکه از نخستین روزهای وقوع زلزله در تماس تلفنی با حجت الاسلام پهلوانی، مدیر ستاد فهما استان هرمزگان، جویای سلامت همکاران و وضعیت مناطق زلزله زده در این استان جنوبی کشور شده است، افزود: در سالروز زلزله مرگبار سال 96 استان کرمانشاه، شاهد این بلای طبیعی در استان هرمزگان بودیم که بسیاری از هموطنان ما به سبب این امتحان الهی منازل خود را از دست دادند.

حجت الاسلام کلات پور، با ابراز خرسندی از اینکه زلزله 6.4 ریشتری در روستاهای گیشان غربی و آب شیرین تلفات جانی نداشته است، اعلام کرد: مردم شهیدپرور و ولایت مدار استان کرمانشاه همدلی و همراهی دلسوزانه هموطنان خود را هیچ گاه فراموش نمی کنند و امروز آمادگی این را دارند که به یاری زلزله زدگان استان هرمزگان بشتابند.