اقدام جهادی کانون حضرت فاطمه زهرا(س) برای تکمیل جهیزیه نوعروسان
اقدام جهادي کانون حضرت فاطمه زهرا(س) براي تکميل جهيزيه نوعروسان
در راستای کمک رسانی به خانواده های کم برخوردار؛

اقدام جهادی کانون حضرت فاطمه زهرا(س) برای تکمیل جهیزیه نوعروسان

حجت الاسلام مرادي، از تداوم طرح خداپسندانه اهداي جهيزيه به نوعروسان با محوريت گروه جهادي شهيد محسن حججي از کانون حضرت فاطمه زهرا(س) روستاي قوري چاي شهرستان سنقر در راستاي کمک به نوعروسان خانواده هاي کم برخوردار در اين شهرستان خبر داد.
شناسه خبر : 29901 تاریخ انتشار : ۶ شهريور ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۸:۰۷

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه، حجت الاسلام رضا مرادی مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا(س) مسجد امام حسین(ع) روستای قوری چای شهرستان سنقر، با اشاره به تشکیل و فعالیت گروه جهادی شهید حججی طی سال های اخیر، عمده فعالیت این گروه را که متشکل از جوانان بسیجی و اعضای کانون هستند را کمک رسانی به اهالی روستا، ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی و اجتماعی برشمرد.

 

وی با اشاره به اقدامات گسترده این گروه جهادی از زمان شیوع کرونا تا کنون، اظهار کرد: ضدعفونی و گند زدایی سطح روستا، آموزش به اهالی روستا در خصوص روش های پیشگیری از کرونا، توزیع مواد بهداشتی و ماسک و همچنین تهیه و توزیع بسته های ارزاق برای خانواده های نیازمند از مهمترین اقدامات صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام مرادی، با اشاره به شرایط اقتصادی و عاجز ماندن خانواده ها در تهیه مقدمات ازدواج جوانان از قبیل جهیزیه نوعروسان، ابرازکرد: کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا(س) روستای قوری چای علاوه بر فعالیت های گسترده فرهنگی و تبلیغی در راستای ترویج و نهادینه کردن فرهنگ ازدواج ساده و آسان که از تاکیدات مقام عظمای ولایت حضرت آیت الله العظما امام خامنه ای (مدظله العالی) است، طی دو سال اخیر وارد عرصه تهیه و تکمیل جهیزیه نوعروسان شده است.

 

وی این اقدام را در راستای کمک رسانی به خانواده های کم برخوردار و تسهیل در ازدواج جوانان برشمرد و عنوان کرد: پویش اهدای جهیزیه به نوعروسان با توجه به شرایط بد اقتصادی کنونی می تواند التیام بخش آلام خانواده های عزتمند و آبرومندی باشد که توان رهسپار کردن دختران خود به خانه بخت را ندارند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری حضرت فاطمه زهرا(س) روستای قوری چای، اعلام کرد: خیرین و مردم نیکوکار استان می توانند با واریز کمک های خود به شماره کارت 5859831140408732 نزد بانک تجارت به نام رضا مرادی حسین آبادی مسئول گروه جهادی شهید حججی در این امر خداپسندانه مشارکت نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر و اعلام میزان مشارکت خود در این پویش، با شماره 09904536917 تماس حاصل فرمایند.