راه اندازی مجدد پیج رسمی ستاد فهما کرمانشاه در اینستاگرام
راه اندازي مجدد پيج رسمي ستاد فهما کرمانشاه در اينستاگرام

راه اندازی مجدد پیج رسمی ستاد فهما کرمانشاه در اینستاگرام

پيج رسمي ستاد فهما استان کرمانشاه که در پي انتشار پست هاي مرتبط با سردار دلها و مفاهيم ارزشي و انقلابي سه بار متوالي مسدود شده بود، همزمان با فرارسيدن عيد ولايت راه اندازي شد.
شناسه خبر : 29040 تاریخ انتشار : ۲ مرداد ۱۴۰۰ زمان انتشار : ۰۹:۵۹

به گزارش ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) کرمانشاه، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه به منظور بهره مندی حداکثری از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی، معرفی بیش از پیش برنامه ها و فعالیت های کانون های فهما و ارتباط گسترده با شبکه فعالین کانون های مساجد دارای کانال ها و گروه های اطلاع رسانی در پیام رسان های گپ، سروش، ایتا، بله و اینستاگرام است.

 

پیج رسمی ستاد فهما استان کرمانشاه در اینستاگرام، با توجه به حضور فعال و گسترده جامعه مخاطبین در این این شبکه اجتماعی، یکی از پر مخاطبین ترین صفحات کانون های مساجد استان کرمانشاه بود که درپی انتشار مطالبی مرتبط با سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی در 13 دی ماه امسال برای نخستین بار مسدود شد.

 

پس از بازگشایی مجدد این صفحه، و انتشار محتوای ارزشی و انقلابی با محوریت فعالیت های اثرگذار کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه، پیج رسمی فهما کرمانشاه غیرفعال شد.

 

فعالیت رسانه ای و تبلیغاتی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان کرمانشاه در پیام رسان های داخلی به قوت پیگیری می شد اما بنا به ضرورت و رسالت خطیر بچه های مسجد برای حضور با توجه به ضرورت حضور پررنگ در فضای مجازی و شبکه های گسترده اجتماعی، همزمان با فرارسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر، پیج رسمی کانون های مساجد کرمانشاه راه اندازی شده و فعالیت خود را از سر گرفت